رتبه نخست کشفیات کالای قاچاق در خراسان رضوی متعلق به تربت‌حیدریه است

فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه گفت: هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از هفته نیروی انتظامی پارسال تا بزرگداشت این ایام در سال جاری در تربت‌حیدریه کشف شده که این شهرستان رتبه نخست استان را در این زمینه به خود اختصاص داده‌ است.

سرهنگ علی‌اکبر کیانی روز شنبه در آیین صبحگاه این یگان در هفته گرامیداشت نیروی انتظامی گفت: در حوزه مبارزه، کشف و انهدام مواد مخدر تربت حیدریه نیز رتبه برتر استان خراسان رضوی را به خود اختصاص داده‌ است.

وی بیان کرد: این موفقیت‌ها، مرهون تلاش خستگی‌ناپذیر ماموران نیروی انتظامی در این خطه از کشور است.

فرماندار تربت‌حیدریه نیز گفت: شاید بهترین توصیفی که از کارنامه نیروی انتظامی کشور می‌توان اشاره کرد، بکار بردن کلیدواژه "مجاهدان راه اسلام" است که برای تامین نظم و امنیت اجتماعی آحاد شهروندان، از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.
علی ‎اکبر کی‌پور افزود: گواه این ادعا آن است که در جریان اغتشاشات پارسال، شهرستان تربت‌حیدریه یکی از آرامترین شهرهای این استان بود و این‌ اقدامات مرهون تلاش ماموران جان برکف نیروی انتظامی است.

وی اضافه کرد: اهمیت تلاش شبانه روزی این خادمان مردم، زمانی بیشتر مشخص می‌شود که آحاد ملت ایران بدانند اغتشاشات پارسال مدلی از جنگ ترکیبی دشمن بر علیه نظام جمهوری اسلامی بود که در این شکل جدید، باورها و اعتقادات دینی و سیاسی مردم نشانه گرفته می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار