دستگیری سارقی با ۳۰۰ فقره سرقت در پایتخت

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق لوازم داخل خودرو خبر داد و گفت: در تحقیقات صورت گرفته، سارق به بیش از ۳۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.

 سردار "علی ولی پورگودرزی" رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی محتویات داخل خودرو و دریافت شکایت مال باختگان، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان این پایگاه ابتدا با تحقیقات میدانی دریافتند؛ فردی به صورت انفرادی در جنوب شرقی استان تهران، شبانه به شیوه و شگرد مخصوص درب خودرو‌ها را باز نموده و محتویات باارزش داخل آن را به سرقت می‌برده است.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی نیز با استفاده از منابع اطلاعاتی و روش‌های میدانی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه  وی را در جنوب شرقی استان تهران دستگیر کردند و به پایگاه هفتم پلیس انتقال دادند.

سردار ولی پورگودرزی در ادامه با بیان اینکه متهم با وجود شواهد و مستندات موجود صراحتا به ارتکاب جرم خود معترف شد، عنوان کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به بزه ارتکابی اعتراف کرد و در ادامه نیز به ۳۰۰ فقره سرقت با همین شیوه و شگرد اقرار داشت.

وی افزود: تاکنون ۵۰ تن از مال باختگان شناسایی و تحقیقات تکمیلی برای کشف اموال مسروقه از سوی کارآگاهان ادامه دارد.

برچسب ها: سارق ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار