افزایش نظارت دقیق بر عرضه کالا‌های خارجی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: به منظور حمایت از تولید داخل و همچنین حفظ حقوق مردم باید نظارتی دقیق بر عرضه کالا‌های خارجی داشته باشیم.

رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: عرضه کالا‌های خارجی که مشابه داخلی آن وجود دارد ما را از حمایت از کالا‌های داخلی دور می‌کند در حالی که هدف ما تقویت و حمایت تولید داخل است، برای این منظور باید چهارچوب نظارتی دقیقی تعیین شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین با اشاره به عرضه کالا‌های خارجی در حوزه لوازم تحریر، تصریح کرد: در ایام بازگشایی مدارس با مسئله عرضه کالا‌های خارجی با قیمت بالا روبه‌رو بودیم، حتی برخی از فروشگاه‌های عرضه لوازم تحریر در سطح شهر، صرفاً کالای خارجی توزیع می‌کردند؛ این مسئله نشان می‌دهد که نظارت بر عرضه کالای خارجی باید افزایش پیدا کند.

رحمانی با بیان اینکه نمایشگاه پاییزه در زمانی مناسبی برگزار نشد، گفت: نمایشگاه‌های این چنینی باید طوری زمان‌بندی شوند که مردم بتوانند برای خرید مراجعه کنند، قیمت‌ها در نمایشگاه منصفانه بود، اما به دلیل عرضه در زمان نامناسب برخی از خانواده‌ها نتوانستند از این فرصت استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین در ادامه گفت: تاکنون ۷۰ درصد مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده است و طبق گفته سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تا پایان مهر امسال نیز ۳۰ درصد باقی مانده پرداخت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار