اتصال ۸۱ واحد صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز

مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت: ۲۴ واحد صنعتی عمده و ۵۷ واحد صنعتی جزء در سال جاری به صف مصرف کنندگان گاز طبیعی اضافه شده اند.

احمد فعله گری اظهار داشت: استفاده و کاربرد بیشتر گاز طبیعی در صنایع و واحد‌های تولیدی می‌تواند ضمن حفظ پاکیزگی محیط زیست و جلوگیری از مصرف سوخت‌های فسیلی، صرفه جویی مناسبی را در حوزه اقتصادی ایجاد کرده و در نهایت نیز از نظر اقتصادی و ملی نیز برای کشور و استان تاثیرگذار باشد.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان با بیان اینکه در حال حاضر تعداد کل صنایع عمده و جزء تحت پوشش گاز طبیعی به ۲ هزار و ۵۹۹ مورد افزایش یافته است، افزود: ۱۹ شهرک صنعتی استان از گاز طبیعی برخوردارند.

وی تاکید کرد: شبکه‌های گازرسانی در سراسر استان کردستان این شرکت هیچ محدودیتی در زمینه گازرسانی به واحد‌های تولیدی و صنعتی ندارد و در صورت فراهم کردن زیرساخت‌های لازم توسط این واحد‌ها گازرسانی در اسرع وقت انجام خواهد گرفت.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان در پایان یادآور شد: در حال حاضر ۵۴ جایگاه سی ان جی، ۶۳۰ واحد صنعتی عمده و ۱۹۱۵ واحد صنعتی جزء در سطح استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی است که از این تعداد ۲۴ واحد صنعتی عمده و ۵۷ واحد صنعتی جزء در سال جاری به صف مصرف کنندگان گاز طبیعی اضافه شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.