یک روز پس از زلزله هرات؛

فعالیت در مرز دوغارون به صورت عادی جریان دارد

مدیر پایانه مرزی دوغارون گفت: فعالیت در بخش‌های تجاری و مسافری در این گذرگاه زمینی به صورت عادی جریان دارد.

اسماعیل پورعابد مدیر پایانه مرزی دوغارون گفت: پس از گذشت یک روز از زلزله در ولایت هرات افغانستان و احساس شدن آن در ایران، فعالیت در مرز دوغارون به صورت عادی در جریان است.

مدیر پایانه مرزی دوغارون افزود: اکنون بخش‌های مسافری و تجاری پایانه مرزی، گمرک، منطقه ویژه اقتصادی و بازارچه مرزی دوغارون هیچگونه مشکلی در انجام تشریفات مرزی ندارند.

وی ادامه داد: در هنگام زلزله دیروز، به دلیل قطع مقطعی برق و نیز حفظ ایمنی و جان کارکنان، تجار، رانندگان و نمایندگان شرکت‌های حمل‌ونقل فعالیت در این مرز زودتر پایان یافت.

پورعابد بیان کرد: ساختمان‌های اداری و تجاری در مرز آسیب جدی ندیده اند و همچنین گذرگاه‌های مرزی در روال کاری خود تعطیلی ندارند.

مدیر پایانه مرزی دوغارون خاطرنشان کرد: ابنیه موجود در مرز دوغارون از روی استاندارد‌های لازم ساخته شده اند و مقاوم هستند.

پایانه مرزی دوغارون در شرق شهرستان تایباد، در فاصله ۱۳۰ کیلومتری هرات واقع شده و همچنین از مرکز زلزله در افغانستان حدود ۷۰ کیلومتر مسافت داشته است.

به دنبال وقوع چندین زمین لرزه با بزرگی بیش از ۶ ریشتر در ولایت هرات افغانستان، شهرستان‌های مرزی خراسان رضوی نظیر تایباد، تربت جام، خواف، سرخس، صالح آباد و باخرز از آن متاثر شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار