بهسازی و روکش آسفالت ۱۶۵ کیلومتر از جاده‌های خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی از اجرای بهسازی و روکش آسفالت ۱۶۵ کیلومتر در جاده‌های اصلی و شریانی استان در ۶ ماه امسال خبر داد.

محمد مشتری با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی بهسازی و روکش آسفالت جاده‌های اصلی و شریانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: در این مدت عملیات میکرو سرفیسینگ در جاده‌های شیروان- فاروج به طول ۲۴.۰۴ کیلومتر، بجنورد-آشخانه به طول ۰.۶ و آشخانه- بجنورد به طول ۱.۴۳۵ کیلومتر اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی با بیان اینکه در این بازه زمانی ۱۵ کیلومتر از محور گرمه-سنگ سوراخ تثبیت و روکش آسفالت شده است، افزود: همچنین ۳.۹ کیلومتر از جاده بجنورد- اسفراین، ۱۱.۷ کیلومتر از محور پیش قلعه- غلامان و ۵ کیلومتر از محور اسفراین- سبزوار روکش آسفالت شد.

مشتری افزود: عملیات اجرایی اسکرابسیل در محور‌های پیش قلعه-غلامان به طول ۱۲ کیلومتر، بجنورد-شیروان به طول ۳۱ کیلومتر، اسفراین-سنخواست به طول ۳۰ کیلومتر و آشخانه –شهرآباد به طول ۳۰ کیلومتر انجام شد.

وی درزگیری ۳۷ هزار و ۹۵۹ متر از محور‌های اصلی و شریانی استان را از دیگر اقدامات این اداره کل برای نگهداری راه‌ها برشمرد و گفت: ۲۸۱۱ تن لکه گیری با مساحت ۱۲۰ هزار متر مربع نیز در این مدت اجرایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: به منظور پر کردن چاله‌ها در سطح جاده‌های خراسان شمالی ۸۵۵ تن آسفالت سرد استفاده شده است.

برچسب ها: حمل و نقل ، آسفالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.