ثبت ۲۵۸ میلیون تردد در سطح راه‌های فارس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس از ثبت تردد بیش از ۲۵۸ میلیون وسیله نقلیه در سطح محور‌های استان طی شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

 علیرضا راستیار گفت: در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۵۸ میلیون تردد از انواع وسایل نقلیه توسط سامانه‌های هوشمند تردد شمار ثبت شده است.

او با بیان اینکه تردد ۶ ماهه اول سال جاری به نسبت مدت مشابه سال قبل ۶ درصد افزایش داشته است، افزود: در تردد‌های ثبت شده در سطح محور‌های استان، محور شیراز ـ مرودشت و بالعکس، محور کمربندی پل فسا و بالعکس به ترتیب بیشترین میانگین تردد روزانه را داشته‌اند.

راستیار در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری بیش از ۳۴ میلیون تردد نقلیه سنگین در محور‌های استان ثبت شده است که این میزان نشان دهنده سهم ۱۳ درصدی از کل تردد بوده است و محور‌های کمربندی پل فسا و بالعکس، شیراز ـ مرودشت نیز به ترتیب بالاترین میزان تردد را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس یادآور شد: طی ۶ ماهه اول سال جاری بیش از ۱۱ میلیون و ۶۲۵ هزار تردد از مبادی ورودی استان و بیش از ۱۱ میلیون ۸۹۹ هزار تردد از مبادی خروجی استان ثبت شده است.

راستیار در پایان بیان کرد: از کل تردد‌های ثبت شده در ۶ ماهه اول سال جاری، ۸۷ درصد سواری و وانت، یک درصد اتوبوس و مابقی انواع وسایل نقلیه سنگین بوده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار