نیرو‌های نظامی خادم مردم و پیرو رهبر هستند

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی غرب کشور گفت: آنچه برای ما مهم است با ملت بودن و در کنار مردم بودن تحت لوای مقام معظم رهبری است.

امیر سرتیپ علی اسدی امشب در دومین از روز کنگره ۸ هزار شهید استان همدان ضمن درود به روح پاک شهدا و با بیان اینکه این مردان بزرگ تمام هستی خود را تقدیم کردند تا ما در امنیت آرامش باشیم افزود: شهدا در عصر خود کار حسینی کردند.

او با بیان اینکه هیچگاه دلاوری‌های شهدای در عملیات اچ سه و کمان ۹۹ را از یاد نخواهیم برد گریزی به برنامه‌های انجام شده در دومین کنگره ملی شهدا زد و افزود: از سال ۱۴۰۰ که زمینه برگزاری کنگره شهدای استان آغاز شد ما هم در کنار نیرو‌های مسلح و آحاد مردم بودیم تا در برگزاری این کنگره سهم داشته باشیم.

فرمانده پدافند هوایی پایگاه سوباشی غرب کشور با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر اثربخشی برنامه‌های کنگره تاکید داشتند بنابراین ما به سمت برگزاری یادواره‌ها و مراسم گرامیداشت یاد شهدا و خدمت به مردم در حوزه امداد و نجات و خدمات پزشکی در مدارس و در جا‌هایی که نیاز بود رفتیم گفت: خدمت به مردم به نام شهدا برای ما افتخار بزرگی بود.

اسدی با اشاره به سرکشی از خانواده معزز شهدا افزود: بیش از ۱۷۰۰ شهید ارتش در استان داریم که با سرکشی از خانواده شهدا یاد و خاطره آن‌ها را گرامی داشتیم.

او با بیان اینکه آنچه برای ما مهم است با ملت بودن و در کنار مردم بودن تحت لوای مقام معظم رهبری است گفت: افتخار می‌کنیم به عنوان یک سرباز در جمهوری اسلامی خدمت می‌کنیم و جان خود را تقدیم امام عصر (عج) خواهیم کرد.

او افزود: از دیار ۴۰ خلبان شهید پایگاه نوژه و یادگاران و سلحشوران تیپ ۳۱۶ و شهید دوران و جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس برای ماندگاری این انقلاب تلاش می‌کنیم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی غرب کشور تصریح کرد: خدمات پزشکی، کمک‌های مردم، توزیع وسایل بهداشتی و کمک رسانی به مردم را در زمان بحران‌ها همچنان برعهده نیرو‌های ارتشی است و راه خدمت بخش مردم را همچنان ادامه می‌دهیم.

امیر اسدی گفت: خدمت به مردم و فداکاری برای جامعه اسلامی را مدیون شهدا هستیم و ما سربازان این نظام هستیم.

برچسب ها: کنگره شهدا ، اجلاسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.