تعمیر قطعه دوم خط لوله ۲۲ اینچ انتقال گاز

سرپرست منطقه ۶ عملیات انتقال گاز کشور از اتمام عملیات تعمیر قطعه دوم خط لوله ۲۲ اینچ خبر داد.

رضا رفیعی سرپرست منطقه ۶ عملیات انتقال گاز کشور گفت: عملیات تعمیر قطعه دوم خط لوله ۲۲ اینچ در حاشیه شهر بندرعباس، با تعویض هزار و ۲۰۰ متر از خط لوله در ۲۵ نقطه به مدت چهار روز انجام شد.

او گفت: براساس گزارش‌های به دست آمده از پیگرانی هوشمند بر روی خط لوله انتقال گاز ۲۲ اینچ سرخون/توانیر، تعمیر و تعویض ۲ هزار و ۵۰۰ متر از خط لوله در دستورکار این منطقه قرار گرفت.

سرپرست منطقه ۶ عملیات انتقال گاز کشور گفت: با پایان تعمیرات انرژی پایدار گاز به صنایع و بخش خانگی شهر بندرعباس تامین شد. 

رفیعی با بیان اینکه تعمیرات همراه با گستردگی، پراکندگی و بالابودن سطح آب‌های زیرزمینی و کار در شرایط سخت همراه بود، افزود: این تعمیرات با همکاری هفت مرکز بهره‌برداری خطوط لوله منطقه ۶ عملیات انتقال گاز و همچنین با حضور و همکاری کارکنان منطقه ۲ و سه عملیات انتقال گاز انجام شد تا عملیات طبق برنامه زمانبندی شده به پایان برسد.

سرپرست منطقه ۶ عملیات انتقال گاز کشور گفت: خط ۲۲ اینچ سرخون/توانیر به طول ۴۷ کیلومتر گاز تولید شده در پالایش گاز سرخون و قشم را به مصارف خانگی و صنعتی از جمله نیروگاه توانیر بندرعباس انتقال می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.