برگزاری محفل ادبی پردیس در اهواز

نخستین جلسه محفل ادبی پردیس در کتابخانه شهید علی هاشمی با حضور جمعی از شاعران و دانشجویان برگزار شد.

حسین بازپور دبیر محفل ادبی پردیس در اهواز گفت: محفل ادبی پردیس محفلی برای شاعران، نویسندگان، دانشجویان و علاقه‌مندان به شعر و ادب است.
 
او افزود: در طول سال، کارگاه‌های آموزشی شعر را خواهیم داشت از جمله کارگاه‌های مورد نیاز کارگاه‌های وزن و عروض خواهد بود که به‌زودی برای علاقه‌مندان به شعر برگزار خواهد شد.

 دبیر محفل ادبی پردیس در اهواز ادامه داد: محفل‌های ادبی بستری برای رشد و شکوفایی استعدادهای جوان ادبی است، این منطقه با توجه به ظرفیت و پتانسلی که دارد و نخبه‌های ادبی‌ که در آن زندگی می‌کنند، بی‌تردید به یکی‌ از قطب‌های ادبی اهواز تبدیل می‌شود.

آقای بازپور افزود: ضرورت دارد همان‌قدر که به شعر می‌پردازیم به داستان و داستان‌نویسی هم در حوزه های کودک، نوجوان و بزرگسال به‌صورت تخصصی بپردازیم.

او گفت: این محفل ادبی، هر دوشنبه میزبان شاعران و علاقه‌مندان به شعر و ادب است و هر هفته در کتابخانه شهیدعلی هاشمی واقع در پردیس برگزار خواهد شد. 

فردین کوراوند دبیر محافل ادبی کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان نیز گفت: محفل ادبی پردیس با هدف گسترش فرهنگ ادبی شعر و ادبیات در بخشی‌ از شهرستان اهواز که کمتر این امکان را دارد، برنامه‌ریزی و تاسیس شده‌، بی‌تردید وجود چنین محافلی در این منطقه لازم است. 

او می گوید: این محفل با توجه به ظرفیتی که دارد و با توجه به نویسندگان و شاعران فعال، قطعا تبدیل به یک پایگاه فعال در جنوب شهر اهواز می‌شود.

برچسب ها: محفل ادبی ، شعر و ادب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.