مدیر کل پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی استان یزد:

قیمت کپسول گاز مایع در استان یزد اعلام شد/ نبود توزیع بنزین سوپر در استان یزد

انتظاری گفت: هر کپسول ۱۱ کیلویی گاز مایع در استان یزد بیست و هفت هزار و ۴۰۰ تومان است.

انتظاری مدیر کل پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی استان یزد گفت: بر اساس آمار خانوار سطح استان، حداکثر مصرفی که برای خانوار برآورد شده بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن در ماه است.

او افزود: از ابتدای سال جاری توزیع گاز مایع به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و همشهریانی که در مناطق فاقد گازرسانی هستند و سهمیه نفت سفید دریافت می‌کنند و همچنین عزیزانی که گاز طبیعی ندارند در سامانه صدف به آدرس ثبت نام کنند.

انتظاری با اشاره به اینکه صنایع و کارخانجات از طریق سازمان صمت می توانند نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام کنند، گفت: برخی از اصنافی که ساماندهی نشدند، باید در سامانه صدف ثبت نام کنند و از این طریق سهمیه گاز مایع را دریافت کنند.

او همچنین در ادامه گفت: قیمت گذاری کپسول گاز مایع بر عهده سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان است و هر کپسول ۱۱ کیلویی گاز مایع بیست و هفت هزار و ۴۰۰ تومان است.

مدیر کل پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی استان گفت: مصرف کنندگان نفت سفید می‌توانند سهمیه‌ خود را با استفاده از کارت بانکی که در سامانه سدف معرفی می‌شود، دریافت کنند.

انتظاری با اشاره به اینکه پالایشگاه اصفهان و اراک نقش تأمین بنزین سوپر در کشور را بر عهده دارند، گفت: این پالایشگاه‌ها در حال انجام تعمیرات هستند، به همین علت توزیع بنزین سوپر در کشور و استان میسر نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.