۴۲ میلیارد تومان اراضی برای احداث پارکینگ تملک شد

شهردار شهرکرد با اشاره به تملک اراضی برای احداث ۴ پارکینگ عمومی گفت: ۶۰ درصد اراضی تملک شده و ۴۲ میلیارد تومان برای تملک آن هزینه شده است.

محمدحسین واحدیان شهردار شهرکرد در جلسه با فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مدیریت شهری در جبهه ارائه خدمات به مردم است، اظهار کرد: اقدامات در شهر اگر مطلوب باشد می‌تواند اثرات موثری برای مردم داشته باشد و دیدگاه مدیریت شهری بر آن بوده تا در راستای پویایی و سرزندگی شهر، ایجاد امیدآفرینی و ایجاد انگیزه برای مردم، اقداماتی را انجام دهد.

شهردار شهرکرد بیان کرد: اقدامات عمرانی از ورودی شهر، بوستان حاج قاسم سلیمانی، بلوار امام رضا (ع)، بلوار فارابی، طالقانی، جاده نمایشگاه و ... فعال هستند و در راستای اجرای پروژه‌ها تعامل با دستگاه‌ها دو سویه است.


بیشتر بخوانید


واحدیان ادامه داد: هدف مدیریت شهری این است که در کنار مردم قرار گیرد در تمامی حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و خدماتی فعال هستند. 

وی با اشاره به خریداری ۳۹ دستگاه ناوگان گفت: تاکنون ۶۰ درصد دستگاه‌ها تحویل شده و مابقی آن پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال تحویل شود.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: از سویی دیگر در بحث تجهیزات و ادوات در شرایط بحرانی دغدغه‌های داشته‌ایم که امسال ۹ ناوگان به حوزه عمرانی و خدماتی شهری افزوده شد.

واحدیان یکی دیگر از دغدغه‌های مدیریت شهری را در حوزه ترافیکی عنوان کرد و افزود: اصلاح هندسی ۳۱ نقطه حادثه خیر درون شهری با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در دستور کار قرار دارد که حدود ۶۵ درصد این اعتبار هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای کاهش گره‌های ترافیکی تعریض معابر ازجمله بلوار انقلاب، بلوار رهبر، خیابان بزرگمهر در حال انجام انتهای بلوار فارابی یک لاین اضافه و حدود ۲ معبر جدید احداث و جاده نمایشگاه در حال اجرا است.

واحدیان با اشاره به اهمیت پایش تصویری و ثبت تخلفات گفت: پایان سال گذشته نصب دوربین‌های ثبت تخلفات و هوشمندسازی معابر انجام و پیش‌بینی می‌شود حدود ۸ ایستگاه پایش و ثبت تخلف تا پایان سال جاری اضافه شود.

وی با اشاره به تملک اراضی برای احداث ۴ پارکینگ عمومی گفت: ۶۰ درصد اراضی تملک شده و ۴۲ میلیارد تومان برای تملک آن هزینه شده است.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه امسال ۴ میلیارد تومان سر چراغ در راستای اصلاح روشنایی پارک‌ها خریداری شد، خاطرنشان کرد: در راستای ارتقاء نشاط اجتماعی ۹ مجموعه بازی پلی اتیلن با ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خریداری شده و جشن‌های متعددی در پارک‌ها برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.