اراذل کُری خوان در تیررس پلیس امنیت

معاون عملیات پلیس اطلاعات و امنیت تهران گفت: افرادی که در فضای مجازی اقدام به بارگذاری صفحاتی نمایند که باعث ترویج شرارت و خشونت باشد، به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

سعید راستی معاون عملیات پلیس اطلاعات و امنیت گفت : در حوزه برخورد با شرارت پلیس امنیت دو نوع برخورد دارد که یکی اقدامات پیشگیرانه می باشد که در اولویت است و دوم اقدامات سلبی می باشد، چرا که معتقدیم در تولید امنیت ، دستگاهی که بیشترین مسئولیت را دارد و آنرا تحمل می کند پلیس است که البته با جان و دل تمام این ماموریت ها را انجام می دهیم .

وی افزود : نمونه شاخصی از فداکاری همکاران بنده در کشور تقدیم 51 شهید از ابتدای سال می باشد که جان شیرین خود راتقدیم امنیت و آرامش شهروندان کردند و جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا مردم در آرامش و آسایش باشند .

معاون عملیات پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ بیان داشت : پرونده هایی را که با مقامات قضایی هماهنگ کرده ایم و روی آنهاکار شده است و یا شکایت داشته و یا از طریق سامانه 110 این گزارشات را وصول کرده ایم در اولویت برخورد توسط تیم های پلیس امنیت می باشند .

سرهنگ راستی افزود : در وحله بعدی طرح ها و اقدامات اقتداری است که نتیجه کارهای میدانی می باشد که پلیس چند ماه روی پرونده کار کرده و با اشراف اطلاعاتی به نتیجه و دستگیری منتج می شوند.

وی تاكيد كرد : سوژه هاو هدف ما در اجرای طرح های شبانه روزی موارد متععدی است که منتج به دستگیری از سوی پلیس میشوند . اراذل و اوباش و عاملین شرارت و گردن کشی که در شهر و محلات قدرت نمایی می کنند یکی از سوژ هایی هست که توسط پلیس دستگیر می شوند .

سرهنگ راستی اظهار كرد : همچنین اراذل و اوباشی که مسلح به سلاح گرم و عامل تیراندازی ها و اراذل و اوباشی که دخیل درفروش مواد مخدر هستند نیز از اهداف پلیس امنیت برای دستگیری هستند .

وی گفت : اراذل و اوباشی که به هر واسطه ای اقدام به کُری خواندن می کنند و تقابلی را که بین خود دارند در فضای مجازی پخش می کنند و به این واسطه باعث ایجاد مزاحمت هایی برای شهروندان می شوند و همچنین اراذل و اوباشی که به هر نوعی بخواهند از مردم باج گیری نمایند و تهدیدی برای شهروندان باشند در تیر رس پلیس هستند.

معاون عملیات پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ بیان داشت : همچنین افرادی که در فضای مجازی اقدام به بارگذاری صفحاتی نمایند که باعث ترویج شرارت و خشونت باشد این افراد نیز با همکاری پلیس فتا دستگیر و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

 

برچسب ها: اراذل ، متهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۲ مهر ۱۴۰۲
برای اینکه بتونی کاری برای مردم انجام دهی عرضه میخواد که شما ندارید وقتی که کاری می کنید که باز دارنده نیست چرا خودتان را الکی خسته می کنید و برخی را دغدار. روز به روز به تعداد ارذل و اوباش افزوده میشه در کوچه و خیابان اگر کسی مورد حمله قرار بگیرد چه کسی میاد کمکش ؟ زمان ... در هر خیابان امنیه وجود داشت و مردم ازشون می ترسیدند کی جرات داشت به یکی دیگه چپ نگاه کند ؟اما الان ظاهرا پلیس داریم وبعد از حادثه مثل فیلمهای هندی پیداشون میشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
مگر تا حالا دزدان و مخلان امنیت عمومی و فاسدان را به کجا تحویل دادید اگر اتفاقی می افتاد تا حالا افتاده بود و مردم مجبور نبودند خودشان مواظب مال و اموالشان باشد و اینقدر در برابر سارقین ضعیف نبودند قانونی که سارق با اطمینان از عواقب کارش به ریش ملت می خندد. چه تاثیری دارند مردم از ضعف برخورد و احکام قضایی دور خودشان را نرده بلند می کشند و هزار قفل و بند می زنند این نشد امنیت پس نیروی انتظامی و قانون کجا است که ملت از دستبرد هراسان باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
اینارو بفرستید اردوگاه کار اجباری.نظافت فاضلاب.درختکاری.پاکسازی محیط زیست. بعد که جونشون تموم شد بفرستید دانشگاه واسه تحقیق پزشکی و تشریح بعد از تشریح جنازه و اتمام کار بفرستید باغ وحش واسه خوراک گوشتخواران ما مفت خور و زندانی که ماهی ۳۰ میلیون هزینه واسه بیت المال بذاره نمیخوایم ازشون استفاده کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
ابن گونه حیوانهای انسان نما را باید زنده زنده انداخت تو قفس شیر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
من بازم میگم حکم تیر مستقیم...
حیف نیست جون پلیس به خطر بیفته
وقت دادگاه و قاضی تلف بشه
بعدشم برن زندون غذای مفت بخورن
گستاختر و وقیح تر بیان بیرون دوباره بیفتن به جون مردم بی گناه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
در زندان هم که برن جایزه اسکار با نوبل میگیرند

فقط فقط در صحنه درگیری به درک واصلشان کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
شاید خودت یکسری شرايط و مشکلات که ریشه در خانواده،فرهنگ،محل زندگی،محیط ،سیاست های کلی، مهیا نبود ،یه آلپوچینو یا ساقی مواد میشدی،اگه ریشه یابی نشه و درمان،فقط باید آدم کشت،مسلما مغزت آمادگی اراذل شدنو داره،یه کوچولو زمان میخواد،از نظرت معلومه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
چطوری شما برخورد میکنید ما زنگ میزنیم 110 نمی آیند
Iran (Islamic Republic of)
وامدار آینده
۱۰:۰۱ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
یادتون رفت انگار بگین؛ پس اراذلی که ترویج بی بندوباری و کشف حجاب و تهیج آشوب میکنن چی؟؟؟؟
نکنه با اونا کاری ندارین فعلا؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
دم پلیس گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
کری خوانی اراذل درفضای حقیقی در اماکن عمومی خیابان ها و کوچه هاوپارک ها یعنی مستثنی از این برخورد هستند ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
دم بچه های پلیس گرم که از خود میگذرند بخاطر آرامش مردم . اما واقعا باید قوه قضایی چاره اندیشه کنه و فقط به فکر کم کردن جمعیت کیفری نباشه . با وثیقه و پا بند الکترونیکی مجازات بازدارنده نیست متاسفانه اکثر مجرم ها سابقه دار هستن یعنی درس عبرت نمیشه براشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
من نمیدونم چرا این انگل هارو اعدام نمیکنین!!! بابا همشونو بدین سگا بخورن ثوابش هم بیشتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
احسنت به پلیس
آخرین اخبار