‌تشکیل کنسرسیوم مشترک برای مالکیت کارخانه آی‌تی‌آی

معاون اجرایی رئیس جمهور از تشکیل کنسرسیوم مشترک بین ۴ مجموعه برای مالکیت کارخانه آی‌تی‌آی خبر داد.

محسن منصوری در حاشیه بازدید از کارخانه آی‌تی‌آی شیراز گفت: با پیگیری مجدانه رئیس جمهور و استاندار فارس و حمایت جدی دستگاه قضایی، مقدمات فعال شدن کامل کارخانه فراهم شده است.

او با بیان اینکه مسئله اصلی، مالکیت این مجموعه است، افزود: با پیگیری‌های انجام شده، مقرر شد با همکاری ۴ مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بانک ملی، شرکت آی‌تی‌ام‌سی و آسیاتک کنسرسیومی تشکیل و پس از خرید کارخانه، مالکیت مجموعه را به عهده بگیرند.

معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: طی ماه‌های اخیر کارخانه آی‌تی‌ام‌سی بخشی از خطوط به صورت اجاره‌ای فعال شده، اما ظرفیت کار بیش از اینهاست.

منصوری تصریح کرد: این مجموعه در یکی از نقاط خوب کلانشهر شیراز مستقر است و در فاز اول تا سقف ۶۰۰ نفر و تا پایان سال آینده ظرفیت ایجاد اشتغال ۲۰۰۰ نفر به صورت مستقیم دارد.

او اعلام کرد: تفاهم‌نامه مالکیت این کارخانه امروز با حضور رئیس جمهور منعقد خواهد شد و با جدیت و قوت کار دنبال خواهد شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نهضت احیای واحد‌های غیر فعال و نیمه فعال از اولویت‌های کاری دولت است و تا امروز نزدیک به ۶ هزار مجموعه به مدار تولید بازگشته‌اند.

منصوری تصریح کرد: معتقدیم به جای از صفر کار کردن، باید سرمایه‌های معطل مانده را با ارائه تسهیلات، خدمات بیمه‌ای و رفع موانع تولید فعال کنیم.

او در خاتمه عنوان کرد: این کارخانه برای مردم شیراز بسیار مهم است، چرا که با آن خاطره دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار