راهپیمایی مردم فارس در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی مردم فارس در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه در ۷۵ نقطه این استان برگزار شد.

در پی وقوع جنایات گسترده رژیم صهیونیستی در نوار غزه فسلطین، راهپیمایی اعتراض‌آمیز سراسری به صورت همزمان در ۷۵ نقطه استان فارس برگزار شد.

این مراسم بعد از اقامه نماز جمعه و از محل مصلا‌های نماز جمعه نقاط مختلف استان فارس آغاز شد که این مراسم در شیراز از شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به عنوان مصلی نماز جمعه آغاز و به سمت بست شهید آیت‌الله دستغیب ادامه یافت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در حاشیه این مراسم گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند رژیم غاصب رفتنی است و امروز جوانان و نهضت فلسطینی از همیشه سرحال‌تر و آماده‌تر هستند و قطعاً نابودی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان اظهار کرد: در شب نخست پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت مردم ایران به خصوص شهر‌های استان فارس در میادین و خیابان‌های شهر‌ها حاضر شدند و به شکرانه این پیروزی به شادی پرداختند، اما در ادامه این نبرد، رژیم اشغالگر قدس بمباران شهر‌های فلسطین نشین و غزه را آغاز کرد تا کودک کشی و کشتار افراد بی سلاح را به کارنامه ننگین خود اضافه کند از این‌رو مردم سراسر ایران با حضور در راهپیمایی بعد از نماز جمعه ضمن حمایت از جبهه مقاومت، اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

در برخی از استان‌ها این راهپیمایی قبل از اقامه نماز جمعه برگزار شد، اما در استان فارس به دلیل سفر رئیس جمهور و هیئت دولت این برنامه بعد از اقامه نماز جمعه در ۳۷ شهرستان استان فارس برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.