کارشناس مسائل سیاسی:

جنایات صهیونیست‌ها در غزه بعد از جنگ جهانی دوم بی‌سابقه است

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: قتل عامی که صهیونیست‌ها در غزه انجام دادند بعد از جنگ جهانی دوم بی‌سابقه بوده است و قطعا آن‌ها از بین می‌روند.

جواد منصوری کارشناس مسائل سیاسی در ارتباط با عملیات روانی رسانه‌ها برای سرپوش گذاشتن روی جنایت صهیونیست‌ها در غزه اظهار کرد: معمولا در اینگونه بحث‌ها کمتر به علل و اصلی این مسائل می‌پردازیم. ماهیت قضیه آن است که کابینه یهودی و مقامات یهودی اسرائیل را اداره می‌کنند و تفکر این‌ها و ماهیت و اهدافشان مشخص است.

وی ادامه داد: آیا برای مردم کشورمان توضیح دادیم که این‌ها بر اساس تلمود اسرائیل را اداره می‌کند و آیا کسی می‌داند در تلمود چه نوشته شده است.

او افزود: در تلمود صریحا نوشته شده است که غیر یهودی حیوان است و کشتن او عیبی ندارد و ده‌ها موضوع نظیر این حرف‌ها وجود دارد و دستورالعمل زندگی آن‌ها است و دروغگویی آن‌ها در رسانه‌ها تعجبی ندارد. این موضوع تنها برای امروز هم نیست و در تاریخ آن‌ها همیشه این رفتار‌ها وجود دارد.

این کارشناس درباره تعداد کشته‌های رژیم صهیونیستی و آمار‌های ضد و نقیضی که از طرف آن‌ها مطرح می‌شود اظهار کرد: این‌ها به طور واضح و مشخصی می‌خواهند بگویند که تلفات آن چنانی را نداشتند و ما شکست ناپذیریم  و دشمنان ما نمی‌توانند به ما ضربه بزنند. برای همین از دروغ و شایعات استفاده می‌کنند و هر کاری که می‌تواند اذهان عمومی را فریب دهد انجام می‌دهند تا بتوانند خودشان را بازیابی کنند.

وی افزود: در کنار این امر اقداماتی که در غزه انجام دادند بعد از جنگ جهانی دوم چنین قتل عامی بی سابقه بوده است و با وجود همه این‌ها  قطعا اسرائیلی‌ها از بین می‌روند و تنها بحث زمان است. به دلیل آن که امکان ندارد به رغم حمایت حامیان بزرگ در دنیا، مقابل ملتی که از تعالیم اسلام تغذیه می‌شوند و این گونه به آن  ظلم می‌شود، کاری از پیش ببرد؛ بنابر این  در بلند مدت قطعا اسرائیل از بین می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار