وضعیت کالا‌های موجود در انبار اموال تملیکی اردبیل بهبود یافته است

مدیرکل پایش و نظارت بر عملکرد سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور از بهبود چشم‌گیر وضعیت کالا‌های موجود در انبار اموال تملیکی استان نسبت به سال‌های گذشته خبر داد.

اسکندر یارنسب در نشست با دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با ابراز خرسندی از همدلی دستگاه‌های عضو دبیرخانه کمیسیون استان، گفت: تعیین تکلیف سریع پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در مراجع قضایی جهت جلوگیری از رسوب کالا‌ها یک ضرورت است.

او افزود: وضعیت کالا‌های موجود در انبار اموال تملیکی استان اردبیل نسبت به سال‌های گذشته بهبود چشم‌گیری یافته است.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل هم در این نشست بیان کرد: اداره‌کل اموال تملیکی استان اردبیل با مشکلاتی از جمله کمبود امکانات، نیرو و انبار اجاره‌ای دست‌وپنجه نرم می‌کند، اما با این حال عملکرد قابل قبولی دارد.

محمدعلی مجتهدی‌نیا ادامه داد: توجه ویژه مرکز و تخصیص امکانات لجستیکی و منابع مالی به اداره‌کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان اردبیل ضروری است.

او تصریح کرد: در راستای جلوگیری از اطاله دادرسی و تعیین تکلیف سریع پرونده‌هایی که با اعتراض متهم یا دستگاه کاشف نیاز به رسیدگی مجدد دارد، ایجاد شعبه تجدیدنظر در استان اردبیل ضروری بوده و این امر توسط دبیرخانه کمیسیون استان در حال پیگیری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.