اختصاص ۱۲ میلیارد ریال برای حل مشکل ترافیکی شهر همدان

شهردار همدان گفت: ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار از مجموع ۳۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بودجه امسال شهرداری برای رفع مشکلات ترافیکی این شهر ختصاص یافته است.

سید مسعود حسینی با شهروندان کوی ستایش واقع در منطقه ۲ شهرداری همدان افزود: اجرای طرح مطالعاتی تقاطع غیرهمسطح میدان مدرس و بهشتی، خریداری ۱۲ دستگاه اتوبوس، نوسازی و بازسازی ۴۰ دستگاه اتوبوس و نوسازی ۵۰۰ دستگاه تاکسی و ون فرسوده را از اقدامات صورت گرفته طی امسال در حوزه حل مسایل ترافیکی عنوان کرد.

او توزیع گسترده آسفالت در سطح معابر شهر همدان را از رویکرد‌های اصلی مدیریت شهری دانست و گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیز یکصد هزار تن آسفالت ریزی در معابر شهر همدان انجام شد که تلاش داریم در سال آینده این مقدار افزایش یابد.

حسینی اصلی‌ترین ماموریت مدیریت شهری را توجه به بخش سرمایه گذاری دانست و تصریح کرد: هم اکنون با پیگیری و تحقق ۱۱ طرح سرمایه گذاری، ۲۰۰ هزار میلیارد ریال آورده نصیب شهر همدان می‌کند که تاثیر خوبی بر زندگی شهر و شهروندان خواهد داشت.

حسینی گفت: حل نیاز‌ها و مشکلات کوی ستایش را مورد تاکید قرار داده ایم که به همین منظور ساخت فضای سبز و انجام کار‌های عمرانی در این منطقه در بودجه امسال مصوب شده و به نتیجه رسیده است.

او افزود: طرح گردشگری و فرهنگی برای تپه حاج عنایت تدارک دیده شده که در حال جذب سرمایه گذار هستیم تا شاهد رشد و توسعه در این منطقه باشیم.

برچسب ها: ترافیک ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.