دبیران ۱۰۰ تشکل ایثارگری کشور در مشهد گردهم آمدند

نمایندگان ۱۰۰ تشکل مردم نهاد(سمن) ایثارگری از سراسر کشور در قالب همایش آموزشی دبیران تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مشهد گردهم آمدند.

برپایی کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی مسئولان کشوری و استانی از جمله برنامه‌های همایش سه روزه دبیران تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مشهد است.

رحمی نریمانی مدیر کل تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه این همایش آموزشی گفت: تشکل‌های حاضر در این همایش شامل سازمان‌های مردم نهاد دارای مجوز هستند که اعضای آن شامل وابستگان به خانواده‌های شهدا و ایثارگران می‌باشند.

او افزود: اهداف وجودی این سمن‌ها مانند تشکل جانبازان قطع نخاع، فرزندان شاهد کشور، جانبازان اعصاب و روان کشور، پرداختن به مسائل جامعه ایثارگری با هدف پیگیری مشکلات متنوع آن‌ها است، به طوریکه در این همایش دبیران ۱۰۰ سمن از سراسر کشور به مشهد آمده اند.

مدیر کل تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران هدف از برگزاری این همایش آموزشی با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد را تسهیل گری در سازمان‌های مردم نهاد، آشنایی با اصول برنامه ریزی راهبردی در سمن‌ها و آشنایی با اصول توانمند سازی سازمان‌های مردم نهاد از طریق برپایی کارگاه‌های آموزشی برای دبیران تشکل‌های حاضر عنوان کرد.

نریمانی بیان کرد: تجلیل از خادمان شاهد و ایثارگر حرم مطهر رضوی در مراسم اختتامیه این همایش با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از دیگر برنامه‌های این همایش سه روزه خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.