استاندار:

کوتاهی در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام گیلان پذیرفتنی نیست

استاندار گیلان در جلسه پیگیری اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور بر لزوم تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام تأکید کرد.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان عصر دیروز (سه‌شنبه ۲۵ مهر ماه) در جلسه پیگیری و بررسی اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به این استان در بهمن ۱۴۰۰ با تأکید بر لزوم توجه به تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام گفت: پروژه‌های پایان یافته در گیلان معطل افتتاح در زمان‌های مشخص نماند و در سریعترین زمان به بهره برداری برسد.

به گفته او، در مصوبات مربوط به سفر رئیس جمهور به گیلان، پروژه جدیدی آغاز نشد بلکه مبنا بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام باقیمانده از گذشته بود از این رو کوتاهی در این باره پذیرفتنی نیست.

استاندار گیلان با گلایه از موکول کردن انجام برخی از پروژه‌های نیمه تمام این استان به مصوبات سفر هیئت دولت افزود: انجام این کار اجحاف است، زیرا برخی از این پروژه‌ها را می‌توان با منابع داخلی دستگاه به انجام رساند.

پروژه‌های پایان یافته معطل افتتاح نماند

عباسی با بیان اینکه افتتاح رسمی پروژه‌ها پس از اتمام در دهه فجر و هفته دولت انجام می‌شود، تصریح کرد: پروژه‌ها بعد از اتمام کار باید بهره‌برداری شده و مردم از مزایای آن بهره‌مند شوند.

جلسه پیگیری اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان

او با تأکید بر اینکه باید دلیل توقف برخی از پروژه‌ها از سوی دستگاه‌های مربوطه در استان گیلان گزارش شود، از مسئولان دستگاه‌های مختلف استان گیلان خواست تا تعهدات مربوط به مصوبات سفر و دستگاه مربوطه را جداگانه مشخص کرده و گزارش آن را به فوریت ارائه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.