موج تظاهرات ضدصهیونیستی در جهان در محکومیت کشتار غزه + فیلم و عکس

مردم در چندین کشور جهان در حمایت از غزه و محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن بیمارستان المعمدانی تظاهرات و تجمع برگزار کردند.

رژیم صهیونیستی شب گذشته حدود ساعت ۹ بیمارستان المعمدانی در نوار غزه که مملو از مجروحان یازده روز حملات سنگین رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی بود را هدف حمله موشکی قرار داد که موجب به خاک و خون کشیده شدن حدود هزار فلسطینی به ویژه کودکان و زنانی شد که به تنها مکان امن نوار غزه یعنی بیمارستان پناه آورده بودند.

مسئولان وزارت بهداشت فلسطین برای نشان دادن عمق جنایت غیر قابل توصیف صهیونیست‌های غاصب در میان پیکر‌های شهدای کشتار در بیمارستان المعمدانی کنفرانس خبری را برگزار کردند و خبر دادند که امدادرسانی به مجروحان این حمله با شرایط سختی همراه است، اما آنان غزه و مردم آن را ترک نخواهند کرد.

کنفرانس خبری در میان شهدا

سیل جمعیت مردم خشمگین در اردن: مرز‌ها را باز کنید
مردم اردن با ریختن به خیابان‌ها ضمن محکوم کردن شدید جنایت هولناک اشغالگران در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه از حکومت خود خواستند فورا مرز‌های اردن با فلسطین اشغالی را به روی جوانان اردنی برای یاری مردم غزه باز کند.

تجمع مردم عراق در نزدیکی منطقه سبز در بغداد
شماری از مردم عراق در اعتراض به حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی و ارسال تسلیحات به تل آویو برای هدف قرار دادن غیرنظامیان در نوار غزه به نزدیکی منطقه سبز بغداد رفته  و تظاهرات اعتراضی برگزار کردند. نیروهای امنیتی مانع عبور مردم از پل و ورود به منطقه سبز و نزدیک سفارت أمریکا شدند.

تظاهرات بامدادی مردم مصر در شهر ۶ اکتبر
شهروندان مصری با برگزاری تظاهرات در شهر ۶ اکتبر با محکوم کردن جنایت اشغالگران در بمباران بیمارستان المعمدانی شعار‌هایی در دفاع از مسجدالاقصی سر دادند.

برافراشتن پرچم فلسطین مقابل سفارت آمریکا در بیروت
گروهی از مردم لبنان در حمایت از فلسطین و مردم در نوار غزه که در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به خاک و خون کشیده شدند، در مقابل سفارت آمریکا در بیروت تجمع کردند و پرچم فلسطین را در مقابل ساختمان سفارت برافراشتند.

تظاهرات مردم خشمگین یمن 
شهروندان خشمگین یمنی در چندین شهر در محکومیت جنایت آمریکایی صهیونیستی در غزه تظاهرات کردند و شعار‌های ضد صهیونیستی سر دادند و حمایت خود از مردم غزه و‌آمادگی برای مقاومت در کنار آنان را اعلام کردند.

تظاهرات ضد صهیونیستی در کویت
شهروندانی کویتی در محکومیت جنایت صهیونیست‌ها در کشتار بیماران و مجروحان بیمارستان المعمدانی غزه با بمباران عمدی آن، تظاهرات کردند.

فریاد خشم مردم مغرب بر سر حکومت سازشکارشان: غزه نماد عزت است
شهروندان مغربی با برگزاری تظاهرات پرشور در رباط، جنایت هولناک صهیونیست‌ها در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه را به شدت محکوم کردند و فریاد «غزه رمز عزت است» سر دادند تا پاسخی کوبنده به حکومت سازش‌کارشان باشد که در آخرین ماه‌های ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا توافق ننگین عادی سازی روابط با اشغالگران قدس را امضا کرده بود.

واکنش الازهر به کشتار بیماران و مجروحان بیمارستان المعمدانی غزه
الازهر مصر اعلام کرد: امت اسلام و عربی باید در تکیه بر غرب آمریکایی اروپایی زورگو و خودخواه بازنگری کند، فلسطینیان باید اطمینان پیدا کنند که غربی‌ها با وجود تمام امکانات نظامی و ماشین‌های کشتار و ویرانی، هنگامی که با شما رویارو شوند، ضعیف و ترسو هستند.

تظاهرات مردم لیبی در محکومیت جنایت بمباران بیمارستان المعمدانی غزه
شهروندان لیبیایی با برگزاری تظاهرات در طرابلس، جنایت صهیونیست‌ها در بمباران بیمارستان المعمدانی شهر غزه را به شدت محکوم و بر حمایت خود از مردم بی دفاع نوار غزه تاکید کردند.

تجمع تونسی‌ها در مقابل سفارت فرانسه 
مردم تونس در اعتراض به جنایات جنگی اسرائیل با همراهی کشور‌های غرب در مقابل سفارت فرانسه در کشورشان تجمع کردند و خواستار توقف حملات تل آویو به غیرنظامیان شدند.

تظاهرات ضد صهیونیستی در برابر کنسولگری اسرائیل در کانادا
شهروندان خشمگین کانادایی در حمایت از مردم بی دفاع غزه و محکومیت جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها به ویژه کشتار هولناک بیماران و مجروحان در بیمارستان المعمدانی، در برابر کنسولگری رژیم اسرائیل در تورنتو تظاهرات کردند.

تظاهرات در برابر کاخ سفید: حمایت از اشغالگران اسرائیلی را متوقف کنید
رسانه‌ها از برگزاری تظاهرات در برابر کاخ سفید و درخواست معترضان از جوبایدن رئیس جمهور آمریکا برای توقف حمایت از رژیم جنایتکار صهیونیست خبر دادند. تظاهرات کنندگان، دولت بایدن را به همدستی با رژیم صهیونیستی در ارتکاب جنایت کشتار در بیمارستان المعمدانی غزه متهم کردند.

 
تجمع اعتراضی مقابل ساختمان وزارت خارجه اسپانیا در مادرید
  شماری از مردم مقابل ساختمان وزارت خارجه اسپانیا در مادرید در محکومیت کشتار‌های رژیم صهیونیستی در غزه تجمع کردند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۶ مهر ۱۴۰۲
غرب پرستان برای اسرائیل چارقد عزا به سر کرده اند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۶ مهر ۱۴۰۲
با دعا و ذکر و ایشالا و ماشالا کار حل نمیشه باید اقدام عملی و درس عبرتی بهش بدن این موشک ها که صبح تا شب نشون مردم ایران میدید کجاست بزنید اسراییل با خاک یکسان کنید کی دیگه میخواین یه اقدام عملی کنید بسه شعار تبلیغات و تیز و اینا بابا عمل مرد میدان باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۶ مهر ۱۴۰۲
اینا اگر بمب اتم بزنند به غزه ، هیچ آمریکایی و اروپایی آنها را محکوم نمیکنه ،
Iran (Islamic Republic of)
محمد مددی
۱۱:۳۹ ۲۶ مهر ۱۴۰۲
ملت مسلمان جهان با توجه به اینکه تعصب و غیرت و وجدان خود را در گرو مال و منال می بینند لذا حتی اعتقادات دینی خودشان را هم معامله می کنند همانطوریکه پیامبر اکرم (ص)فرموده هرکس داد مظلومی را بشنود و به کمک ان نشتابد از امت من نیست لذا مسلمانی فقط یک اسم است نه عمل .ننگ بر چنین مسلمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۶ مهر ۱۴۰۲
خدایا اسرائیل ودوستدارانشورانابود کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۶ مهر ۱۴۰۲
خدایا اسلام و مسلمین جهان را پیروز گردان
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۰۱ ۲۶ مهر ۱۴۰۲
کثیف ترین آدم ها روی زمین صهیونیست ها هستند .بنظر من دلیل اصلی این همه حمایت از این آشغالها توسط اروپا و آمریکا این هست که خود غربی ها به نهایت خباثت صهیونیست و یهود واقف هستد و میخواند که این نجاست ها را از سرزمین خودشون دور نگه دارند .و با یک نقشه حساب شده این برنامه را پیاده کردند چون با هیچ روش دیگه ای نمی تونستند از شرشون خلاص بشند الان هم تمام زورشون را میزنند که اینا برنگردند .
درواقع همه این کثافت ها را آوردند ریختند تو سرزمین مسلمونها و این غده چرکین را از خودشون دور کردند و در دامن سرزمینهای مسلمین انداختند .
آخرین اخبار