پیگیرى براى اعزام داوطلبان براى امدادرسانى به مردم مظلوم فلسطین

رئیس جمعیت هلال احمر از پیگیرى براى اعزام داوطلبان براى امدادرسانى به مردم مظلوم فلسطین خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی از ابراز همدردى امدادگران قدردانى کرد و از پیگیرى براى اعزام داوطلبان براى امدادرسانى به مردم مظلوم فلسطین خبر داد. 

متن پیام پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ثمَّ أَنْزَلَ اللَّهُ سَکِینَتَهُ عَلَىٰ رَسُولِهِ وَعَلَى الْمُؤْمِنِینَ وَأَنْزَلَ جُنُودًا لَمْ تَرَوْهَا وَعَذَّبَ الَّذِینَ کَفَرُوا ۚ وَذَٰلِکَ جَزَاءُ الْکَافِرِینَ (توبه آیه ۲۶)

آن گاه خدا آرامش خود را بر پیامبرش و مؤمنان نازل کرد، و لشکریانی که آنان را نمی دیدید [برای یاری مؤمنان] فرود آورد، و کسانی را که کفر می ورزیدند، به عذاب سختی مجازات کرد؛ و این است کیفر کفرپیشگان.

هر انسانی، فارغ از رنگ، نژاد و مذهب با دیدن صحنه‌های حملات وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی به مراکز درمانی، بی‌اختیار قلبش به درد می‌آید و خون نوع دوستی در رگهایش به جوش می‌آید‌.

اینجانب ضمن قدردانى از همراهی امدادگران، نجاتگران و جامعه پزشکی حق‌جو و حق‌طلب به اطلاع می‌رساند جمعیت هلال احمر جمهورى اسلامى ایران از هر اقدامى برای اعزام امدادگران، نجاتگران و کادر درمان داوطلب عزیز به منظور کمک رسانی به همنوعان خودتان دریغ نخواهیم کرد.

برچسب ها: امدادگر ، نوار غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار