ماندگاری جنایت‌های صهیونیست‌ها در تاریخ

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و به خصوص هدف قرار دادن یک بیمارستان و کشتن تعداد زیادی بیگناه غیرقابل باور است.

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: جنایت رژیم کودک کش و سکوت مجامع بین‌المللی در تاریخ به عنوان یک نقطه سیاه ماندگار می‌شود.

او افزود: حتی به یک مرکز درمانی و بیمارستان هم رحم نکردند و برخلاف همه دستورالعمل‌های بین المللی و همچنین انسانی، رژیم اسرائیلی یک بیمارستان را نیز بمباران کرد و بیش از هزار نفر را به شهادت رساند.

سیفی اظهار داشت: همراهی و سکوت مجامع بین المللی در این جنایت نیز سوال برانگیز است و در تاریخ به عنوان یک لکه ننگ و نقطه سیاه ثبت می‌شود و در هر مسلک وآیینی کشتن بیگناهان، زن و کودک منع شده، ولی در غزه مشاهده کردیم که بر خلاف همه این توصیه‌های انسانی نسبت به کشتار مردم بیگناه غزه اقدام شده است.

رییس شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: ۲۴ مهرماه سالروز درگذشت فرخی یزدی است که به عنوان یک شاعر آزاده بر علیه دیکتاتوری زمان خود قیام کرد و اشعار و نوشته‌های زیادی از وی به یادگار مانده و از شعرای آزادی خواه کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار