زوج جاعل و سارق حرفه‌ای در کرمان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: یک سارق و جاعل حرفه‌ای به همراه همسرش با بیش از ۳۰ فقره سرقت، کلاهبرداری و جعل دستگیر شدند.

 سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان، مبنی بر کلاهبرداری فردی همراه با همسرش از آن‌ها با ارائه پیامک واریز وجه و رسید جعلی پرداخت، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۲۳ شهر کرمان قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۲۳ با تلاش بی‌وقفه و پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی، شخص مورد نظر را به همراه همسرش شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با بیان اینکه متهم با همکاری همسرش اقدام به کلاهبرداری می‌کرده است، بیان کرد: این شخص در اعترافاتش، عنوان کرده که سوژه‌هایش را از طریق سایت دیوار شناسایی می‌کرده است و سپس با ارائه رسید جعلی، اقدام به کلاهبرداری از آنان می‌کرده است.

او ادامه داد: این متهم تاکنون به بیش از ۲۰ فقره کلاهبرداری اعتراف کرده و چندین فقره سرقت موتور سیکلت نیز انجام داده است.

سرهنگ پورامینایی افزود: متهمین پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از مردم خواست: لازم است افراد در زمان معامله ابتدا با بررسی حساب بانکی خود از واریز پول به حساب خود اطمینان حاصل کرده و سپس کالا را تحویل خریدار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار