پاسخ کوبنده دانش آموزان کردستانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی + فیلم

دانش‌آموزان کردستانی امروز هم صدا با مردم ایران جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان غزه را محکوم کردند.

دیشب رژیم صهیونیستی در اقدامی جنایت کارانه بیمارستان المعمدانی در نوار غزه را بمباران کرد که برآورد‌ها حاکی از آن است که بیش از هزار فلسطینی از جمله تعداد زیادی کودک بی‌گناه در این حادثه شهید شده اند.

از نخستین لحظات مخابره خبر این جنایت مردم کشورمان و بسیاری از کشورهای جهان نسبت به این عمل جنایت کارانه رژیم صهیونیستی دست به راهپیمایی زدند.

بیمارستان المعمدانی تنها بیمارستان مسیحی در غزه است. رژیم صهیونیستی در یازدهمین روز از جنایات خود علیه نوار غزه و در آستانه سفر بایدن به فلسطین اشغالی بر شدت و دامنه جنایات خود افزوده و هزاران نفر را مجروح و به شهادت رسانده است.

این اقدامات خصمانه و جنایتکارانه احساسات مسلمانان به ویژه ایرانیان حامی مردم مظلوم فلسطین جریحه‌دار کرده و موجی از اعتراض عمومی در میان قشرهای مختلف جانعه کشورمان برپا شده است.

امروز دانش‌آموزان کردستانی نیز پا به پای هم‌سن و سالان خود به شکل خودجوش در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی به صحنه آمده تا به کودکان و نوجوانان فلسطینی بگویند که در کنارشان هستند و با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، نفرت خود را از نظام سلطه و ظالمان دنیا نشان دادند.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.