تعاونگران سیستان و بلوچستان در دوره آموزشی قانون کار شرکت کردند

معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: دوره آموزشی « قانون کار » برای مدیران و بازرسان شرکت های تعاونی برگزار شد.

  روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ مسعود میری اظهار کرد: با توجه به مسائل و مشکلات تعاونی ها در خصوص قوانین و مقررات کار و هزینه های تحمیل شده به لحاظ عدم آشنایی با قوانین مذکور، این دوره آموزشی برای جامعه هدف شهرستان های زاهدان و میرجاوه برگزار شد.

وی افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از نیازسنجی آموزشی تعاونگران، با همکاری جهاد دانشگاهی در طول سال اقدام به برگزاری دوره‌ها می‌کند.

معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: این دوره‌ها با موضوعات و گرایش های عمومي، حقوقی و تخصصی شامل آشنایی با قانون و مقررات بخش تعاونی ویژه مدیران و بازرسان، آشنایی با نحوه برگزاری مجامع عمومی، آشنایی با نحوه تشـــکیل تعاونی ها ، آشنایی با تکمیل اظهار نامه مالیاتی، آشنایی با قانون کار و تامین اجتماعی، آشنایی با قوانین و مقررات امور مالیاتی، آشنایی با سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون و تشـــکیل تعاونی های دانش آموزی و دانشجویی، آشنایی با کسب و کارهای نوین و آشنایی با قانون و مقررات مبادلات مرزی است.

میری گفت: در اولین دوره آموزشی که با موضوع قانون کار برگزار شد، ۱۳۰ نفر از مدیران عامل تعاونی ها و اتحادیه های تعاونی، کارفرمایان و کارگران شرکت کردند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار