استفاده از ظرفیت‌های مردمی باعث سربلندی و پیروزی‌های کشور شد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، استفاده از ظرفیت‌های مردمی باعث سربلندی‌ها و پیروزی‌های کشور شد.

غلامعلی حیدری شامگاه چهارشنبه در نشست با پرویز سروری رئیس شورای‌عالی استان‌های کشور با اشاره رویکرد و کارکرد شورا‌های اسلامی گفت: شورا‌های اسلامی باعث تقویت ظرفیت‌های مردمی‌سازی در کشور شدند و انتظار می‌رود این روند از سوی شورا‌ها تقویت است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، استفاده از ظرفیت‌های مردمی باعث سربلندی‌ها و پیروزی‌های کشور شد.

وی افزود: شورا‌های اسلامی شهر و روستا در سطح ملی و استانی ظرفیت ارزشمندی به‌شمار می‌رود و پیوندی بین مردم و حاکمیت هستند.

حیدری اضافه کرد: در دولت سیزدهم تلاش‌های فراوانی برای هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت شورا‌های اسلامی انجام و مشکلات زیادی در این حوزه رفع شده است.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: در این نشست پیشنهاد‌هایی برای رفع مشکلات کنونی شورا‌های اسلامی مطرح و قرار شد رئیس شورای‌عالی استان‌های کشور این مشکلات را در سطح ملی مطرح و روش‌های رفع آن‌ها را ارائه کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: پیگیری برای رفع ناترازی‌های موجود و محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف این استان به‌طور ویژه پیگیری خواهد شد.

حیدری با اشاره به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در غزه گفت: اسرائیل توان مقابله با رزمندگان جبهه مقاومت را ندارد و با حمله به افراد بی‌دفاع نفس‌های آخر را می‌کشد.

وی، حمله رژیم اشغالگر اسرائیل به زنان، کودکان و مردم بی‌دفاع فلسطین با مهمات و سلاح‌های غیرمتعارف را به‌عنوان جنایتی بی‌سابقه اعلام و تاکید کرد: حمله رژیم صهیونسیتی به بیمارستان غزه قلب تمامی انسان‌ها را خدشه‌دار و روی همه جنایت‌ها را سفید کرده است.

حیدری ادامه داد: ادامه جنایت‌های رژیم اسرائیل باعث جریحه‌دار شدن احساسات مسلمانان و مردم کشور‌های مختلف جهان می‌شود.

وی با اشاره به برپایی راهپیمایی‌های خودجوش در سراسر کشور و چهارمحال و بختیاری برای دفاع از مردم فلسطین اظهار کرد: به تمامی شهدای فلسطین و غزه درود می‌فرستیم.

پرویز سروری رئیس شورای‌عالی استان‌های کشور نیز گفت: هم‌اکنون ۱۲۶ هزار نفر عضو شورا‌های اسلامی ایران هستند.

وی تاکید کرد: این تعداد با احتساب اعضای علی‌البدل تا ۲۰۰ هزار نفر هم می‌رسد و باید از این ظرفیت در بخش‌های مختلف بهره‌گیری شود.

سروری افزود: اعضای شورا‌های اسلامی در سراسر کشور به آموزش نیاز دارند، به‌همین برگزاری دوره‌های آموزشی برای این گروه در دستور کار قرار گرفته که در این راستا استانداران و فرمانداران از نقش مهمی برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: تلاش می‌شود از توان نظام شورایی کشور برای کمک به دولت مردمی سیزدهم بهره‌گیری و استفاده شود و باید اطلاع‌رسانی به‌موقع اقدامات این دولت در دستور کار قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.