اعتراف فرمانده صهیونیست به شکست مقابل فلسطینیان

فرمانده جبهه داخلی ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرده است که این رژیم نتوانسته است مقابل حمله مقاومت فلسطین ایستادگی کند.

رافی میلو، فرمانده جبهه داخلی ارتش رژیم صهیونیستی به شکست خود در دفع حمله حماس به شهرک‌های اطراف نوار غزه در ۷ اکتبر اعتراف کرد.

براساس گزارش آناتولی، میلو در یک جلسه غیرعلنی گفته است: «ما نتوانستیم از جبهه جنوبی محافظت کنیم. ما نمی‌توانیم مردم را به خانه هایشان بازگردانیم تا زمانی که ثابت کنیم زندگی در غزه تغییر کرده است و تا زمانی که مردم این را ببینند، آنجا به امنیت ما اعتمادی نیست.»

وی افزود: هدف از جنگ این است که حماس در غزه حکومت نظامی و سیاسی نداشته باشد. میلو ششمین مقام امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی است که مسئولیت عدم دفع حمله حماس در ۷ اکتبر به ده‌ها شهرک و پایگاه صهیونیستی در اطراف نوار غزه را پذیرفته است.

در روز‌های اخیر، رونن بار، رئیس سرویس امنیتی شین بت، آهارون هالوا رئیس اطلاعات نظامی، هرزی هالوی رئیس ستاد ارتش، تزاچی هانگبی رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، تومر بار فرمانده نیروی هوایی و بزالل اسموتریچ وزیر دارایی این رژیم اظهارات مشابهی را اعلام کردند.

در سحرگاه هفتم اکتبر، جنبش حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی در غزه، در پاسخ به «حملات مستمر رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، اموال و مقدسات آن‌ها به‌ویژه مسجد الاقصی»، عملیات «طوفان الاقصی» را آغاز کردند.

از سوی دیگر، ارتش رژیم صهیونیستی عملیات شمشیر‌های آهنین را آغاز کرد و همچنان به حملات فشرده به بسیاری از مناطق مسکونی در نوار غزه که بیش از دو میلیون فلسطینی در آن زندگی می‌کنند، ادامه می‌دهد که از بدتر شدن شرایط زندگی در نتیجه محاصره مداوم رژیم صهیونیستی از سال  ۲۰۰۶ تاکنون رنج می‌برند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار