همایش نشان ارادت برگزار می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از برگزاری همایش نشان ارادت در استان خبر داد.

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در جلسه هیأت امنای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان از برگزاری همایش نشان ارادت در ۲۲ آبان  خبر داد و گفت: این همایش در فرهنگسرای شهر بیرجند برگزار می‌شود.

او با اشاره به اهمیت برگزاری این همایش در فرهنگ‌سازی و جذب کمک‌های خیران برای بازسازی عتبات عالیات، افزود: این همایش بزرگ با هدف تقدیر از خیران حوزه کمک به عتبات عالیات، جذب کمک‌های مردمی و مشارکت خیران برای ساخت صحن امام محمد باقر (ع) در کاظمین و صحن حضرت زینب (س) در کربلا برگزار خواهد شد.

عباس زاده با تأکید بر اینکه با برگزاری این همایش و کمک به توسعه و بازسازی اعتاب مقدسه می‌خواهیم نشان ارادات و محبت را در خود زنده کنیم، عنوان کرد: رسول خدا (صلی الله علیه وآله) فرمود: مَنْ ماتَ عَلی حُبِّ آلِ محمّد ماتَ شَهِیْداً، هر کس با محبت آل محمّد (صلی الله علیه وآله) بمیرد، شهید از دنیا رفته است.

معاون استاندار تصریح کرد: برای هماهنگی و برنامه‌ریزی نهایی لازم است جلسه‌ای با اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، منطقه ویژه اقتصادی، اداره کل فرهنگ و اشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، شرکت شهرک‌های صنعتی، شهرداران، اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل راهدای و حمل و نقل جاده ای، اداره کل اوقاف و امور خیریه و فرمانداران تشکیل شود.

جوینده رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: در ستاد استان ۲۶ برنامه برای اجرا در سال ۱۴۰۱ مصوب شد که براساس آن حرکت کردیم و حاصل آن این شد که در اجرای برنامه‌ها رتبه اول کشور را کسب نمودیم.

او با اشاره به پیشتازی خراسان جنوبی در اجرای برنامه‌های ستاد عتبات عالیات و جذب نذورات مردمی در نیمه نخست امسال، افزود: در ساخت صحن امام محمدباقر (ع) توجه و رویکرد مردم استان بر اهدای درختان مثمر، املاک مزروعی و غیرمزروعی است.

جوینده به عملیات اربعین امسال اشاره کرد و گفت: مجمع راهبری مواکب در کشور تشکیل شده و خراسان جنوبی به عنوان تنها استان در این مجمع حضور دارد و مراسم تجلیل از خدام اربعین در استان برگزار خواهد شد که در این خصوص تجلیل از رانندگان در اولویت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.