برگزاری مجمع عالی بسیج در شهرستان شهرکرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد گفت: مجمع عالی بسیج این شهرستان با هدف پیگیری بیانیه گام دوم در سند اعتلای بسیج برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسن بهرامی اظهار داشت: مجمع عالی بسیج شهرستان شهرکرد با هدف پیگیری بیانیه گام دوم در سند اعتلای بسیج و حضور مسئولان شش کارگروه در رشته‌های مختلف تشکیل شد.

وی افزود: در این کارگروه‌ها مسائل و مشکلات سطح شهرستان مورد بررسی قرار می‌گیرند و در طول سال این جلسات هم اندیشی و اندیشه ورزی برگزار می‌شوند.

بهرامی اضافه کرد: در این اجلاسیه باحضور نخبگان بسیجی و مدل حل مسئله مباحث مطرح می‌شود و موارد مربوط به رده‌های اداری هم به همراه راه حل‌ها به صورت مکتوب به دستگاه‌های دولتی و نظارتی تحویل داده می‌شود تا مشکلاتی از جامعه حل شود.


بیشتر بخوانید


فیض الله بابااحمدی مسئول مجمع بسیج شهرستان شهرکرد گفت: این جلسه هر شش یکبار به صورت کارشناسی مسائل و مشکلاتی را که در حوزه بسیج و شهرستان وجود دارد مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی با اشاره به جمع آوری و احصاء نظرات کارشناسی اقشار بسیج برای کمک به نهادها، ارگانها، سازمان‌ها و ادارات، ادامه داد: چند نوع طرح در این مجمع وجود دارد؛ یکی مسائلی که قابل طرح در حوزه شهرستان‌ها هستند و به رؤسای ادارات مربوطه ارجاع داده می‌شود و دیگری مسائل استانی که به تمام نواحی استان ابلاغ خواهد شد و همچنین طرح‌هایی که امکان دارد مربوط به حوزه نفوذ و کاری در سطح کشور باشند، که به مجمع بسیج کشور ارسال می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار