وزیر فرهنگ مطرح کرد؛

نقش‌آفرینی جریان هنری کشور برای مقاومت فلسطین

اسماعیلی با تاکید بر نقش‌آفرینی جریان هنری کشور برای مقاومت فلسطین گفت: از همدردی اهالی فرهنگ و هنر در موضوع غزه تشکر می‌کنم‌.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ در نشست مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار رودکی گفت: این روز‌ها غزه قصه پرغصه‌ای شده است هرچند کسانی که با پرونده سیاه رژیم جعلی آشنا باشند نمونه‌های زیادی از این وحشی‌گری‌ها را در ذهن خود دارند و امروز هم مردم دنیا از طریق رسانه‌ها این جنایت‌ها را می‌بینند.

او گفت: از حضور و همدردی اهالی فرهنگ و هنر در موضوع غزه تشکر می‌کنم. در موزه هنر‌های معاصر یک اجتماع مهم و باشکوه برای فلسطین اتفاق افتاد و در سینما فلسطین هم جلسه شب شعر برای غزه برگزار شد. 

 اسماعیلی ادامه داد: اکنون همه بخش‌های هنری، رسانه‌ای و فرهنگی برای موضوع مقاومت غزه ورود کردند و شاهد نقش آفرینی جریان هنری کشور در این زمینه بودیم.

وزیر فرهنگ بیان کرد: در مراسم کارگردان شهیر کشورمان برخی با کمال بی ادبی در هنگام سخنرانی یک پیشکسوت حوزه هنر او را مورد شماتت قرار دادند که چرا به موضوع رژیم اشغالگر و فلسطین پرداخته است! در حالی که جریان هنری، فرهنگی رسانه‌ای است همین است که می‌بینیم و کسانی که فکر عاریتی دارند متعلق به این جریان نیستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار