برگزاری نمایشگاه بین المللی ادوات و ماشین آلات کشاورزی در خوزستان

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ادوات و ماشین آلات کشاورزی خوزستان از ۸ لغایت ۱۱ آذرماه برگزار می‌شود.

ملک زاده مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: با توجه به هدف گذاری تولید ۲۵ میلیون تن محصول کشاورزی در استان طی چند سال آینده نیاز به ادوات و ماشین آلات کشاورزی بیش از پیش احساس می‌شود.

او می‌گوید: خوزستان در تولید گندم دارای مقام نخست می‌باشد و جهت افزایش تولید، متناسب با اقلیم هر منطقه نیاز به ماشین آلات مخصوص از جمله ماشین آلات مربوط به کشت روی پشته، کشت در مناطق شور، کشت کف جوی و ... می‌باشد.

به گفته او دیگر محصولات مهمی که در استان تولید می‌شود چغندرقند پاییزه وذرت می‌باشد که برای این محصولات نیز باید از ادوات پیشرفته استفاده کرد

ملک زاده ادامه داد: در سال‌های گذشته شاهد رضایت نسبی تولید کنندگان و خریداران ادوات و ماشین آلات کشاورزی در نمایشگاه بودیم و برای برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه نقاط ضعف باید شناسایی و برطرف شود.

سید عباس موسوی مدیر مکانیزاسیون سازمان نیز گفت: با توجه به سطح وسیع اراضی کشاورزی در خوزستان نیاز به ادوات در این استان نسبت به استان‌های دیگر بیشتر است

به گفته او این نمایشگاه محل خوبی برای تبادل اطلاعات و عرضه ماشین آلات و ادوات کشاورزی بین تولیدکنندگان و بهره برداران خواهد بود.

او ادامه داد: هزینه‌های تمام شده برای شرکت کنندگان باید طوری در نظر گرفته شود که باعث انگیزه هر چه بیشتر آنان شود.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ادوات و ماشین آلات کشاورزی استان از ۸ لغایت ۱۱ آذرماه سال جاری با حضور ۷۱ شرکت تولید کننده از ۱۴ استان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان واقع در کیانپارس میدان شهید چمران برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.