استاندار خراسان رضوی: دهیاران کلید پیشرفت روستاها هستند

استاندار خراسان رضوی گفت: طرح تحول روستایی با همکاری دهیاران در حال اجرا است و دهیاران کلید طرح تحول پیشرفت روستاها به شمار می‌روند.

یعقوبعلی نظری روز سه‌شنبه در جمع دهیاران بخش باجگیران شهرستان قوچان گفت: دهیاران برای ما اهمیت دارند، زیرا به مردم روستا خدمت‌رسانی می‌کنند، پیشرفت روستا نیازمند دهیار است و بر همین اساس نقش دهیاران اهمیت بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه دهیار نقش بسیج کننده در روستا را دارد، افزود: روستا‌ها به عنوان واحد‌های تولیدی، توزیعی و اساس و پایه کار هستند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: طرح تحول روستایی با همیاری دهیاران در حال اجرا است، اما باید توجه داشت که تغییر و تحول باید به صورت درون‌زا صورت گیرد.

نظری با تاکید بر اهمیت تحقق اشتغال و امرار معاش در روستا‌ها اظهار کرد: برای گسترش این موارد باید زیرساخت‌ها توسعه یابد که این امر با همکاری مردم و حاکمیت صورت خواهد گرفت.



دیدار با ساکنان روستا‌ها در باجگیران

استاندار خراسان رضوی همچنین در سفر به شهرستان قوچان و بخش باجگیران در دیدار با مردم روستای «رهورد» گفت: این روستا زادگاه شهید بابارستمی، از شهدای برجسته و محوری استان خراسان رضوی است.

وی اظهار امیدواری کرد که با تلاش همه مردم و مسوولان مربوطه و فرمانداران و بخشداران بتوانیم گره از مشکلات مردم در ابعاد مختلف باز کنیم.

نظری در این سفر از نزدیک مسائل زیرساختی و اقدامات صورت گرفته در ۲۶ روستای بخش باجگیران را پیگیری و دستورات لازم، برای توسعه زیرساخت‌ها و تسریع در اجرای پروژه‌های درحال اجرا را صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۵۲ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
بعضی دهیاران مانع پیشرفت روستاها هستند...!
آخرین اخبار