استفاده کنندگان غیرمجاز آب آشامیدنی میلیاردی جریمه می‌شوند

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تاکستان از جرایم میلیاردی در انتظار متخلفان استفاده از انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی خبر داد. 

کمال اسمعیل زادگان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تاکستان گفت: با توجه به خشکسالی‌های پیاپی سال‌های اخیر در سطح شهرستان و کمبود آب آشامیدنی مشترکان از طریق افزایش سرقت آب توسط معدودی از افراد متخلف که از آب آشامیدنی در مواردی، چون باغ ویلا، استخر، ساخت و ساز و ... استفاده می‌کنند، جرایم میلیاردی در انتظار آنان خواهد بود.

اسمعیل زادگان افزود: با همکاری خوبی که از سوی دستگاه قضایی شهرستان صورت گرفته، علاوه بر قطع انشعاب افرادی که اقدام به برقراری انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی می‌کنند، جرایم سنگینی نیز برای آنان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: با اطلاع رسانی صورت گرفته از سوی مردم و نیز بازدید‌های اکیپ‌های شرکت آب و فاضلاب، از ابتدای سال جدید تاکنون تعداد ۴۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز کشف، قطع و پیگیری قانونی شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تاکستان ادامه داد: انشعابات غیرمجاز علاوه بر ایجاد مصرف بی رویه و کم آبی، احتمال بروز خطر و مشکلات بهداشتی در آب آشامیدنی مردم را پدید می‌آورد.

اسمعیل زادگان گفت: سامانه تلفنی ۱۲۲ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با انشعاب‌های غیرمجاز بوده و در صورت تایید جرم، درصدی از جریمه اخذ شده به عنوان پاداش احساس مسئولیت شهروندی به افراد اطلاع دهنده پرداخت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.