ضرغامی در حاشیه جلسه هیئت دولت:

هر گردشگری که به ایران می‌آید دیدگاهش نسبت به کشورمان عوض می‌شود

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: هر گردشگری که به ایران می‌آید دیدگاهش در نظرسنجی‌ها، بالای ۹۰ درصد نسبت به کشورمان عوض می‌شود.

عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه امروز صبح جلسه کمیسیون سیاسی و امنیتی دولت به ریاست وزیر کشور تشکیل شد، گفت: وزارت خارجه و دستگاه‌های اطلاعاتی همراهی خوبی با ما دارند و بخش مهمی از کشور‌هایی که خواستار لغو روادید بودند رای آوردند.

وی افزود: درباره برخی کشور‌ها تصمیم‌گیری به جلسه بعدی موکول شد و وقتی جلسه تشکیل شد و جمع‌بندی شد، اسامی کشور‌ها اعلام می‌شود.

ضرغامی بیان کرد: ضرورت گردشگری علی‌رغم مشکلات این است که باید افراد کشور‌های دیگر به ایران بیایند تا تبلیغات ایران‌هراسی خنثی شود. امروز کشور منسجم و همراه است و توجیه لازم در این زمینه صورت گرفته است تا مردم دنیا بیایند و بروند.  

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: هر گردشگری که به ایران می‌آید باوجود برخی مشکلاتی که در کشور داریم، دیدگاهش در نظرسنجی‌ها، بالای ۹۰ درصد نسبت به ایران عوض می‌شود یعنی تمام تبلیغات ایران‌هراسی منتفی می‌شود.

ضرغامی درباره لغو متقابل روادید گفت: این کار در حوزه وزارت خارجه است، اما آنچه ما دنبالش هستیم لغو روادید از سمت ما است تا مردم همه کشور‌ها به ایران بیایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
سران چارتا کشور درست و حسابی بگید بعنوان گردشگر بیان بلکه نظرون عوض بشه اصولا گردش گرها وقتی میخان گذشته را ببینند چه خبر بوده میگن بریم ایران هنوز عهد حجر هست
آخرین اخبار