ایمواسکو آماده تامین آب صنایع و آشامیدنی محدوده منطقه آزاد چابهار است

مدیرعامل شرکت تأمین آب صنایع و معادن (ایمواسکو) با اشاره با رویکرد جدید وزیر صمت و تجربه انجام مگا پروژه‌های ملی، از آمادگی این شرکت جهت تامین و بهره‌مندی آب صنایع و آشامیدنی منطقه و روستاهای محدوده منطقه آزادچابهار خبر داد.

 محمدحسن اسدی  در دیدار با امیر مقدم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به اجرای پنج خط انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی و شرق کشور، آمادگی این شرکت را در تامین آب مورد نیاز صنایع و آشامیدنی محدوده منطقه آزاد اعلام کرد.

وی بیان کرد: ایمواسکو شرکت مورد حمایت وزارت صمت و با مشارکت بخش خصوصی، در سال ۱۳۹۹ با هدف تأمین آب مورد نیاز صنایع و معادن استان‌های شرقی کشور با سرمایه ثبتی معادل ۱۵ هزار میلیارد ریال تأسیس شده است.

مدیرعامل شرکت تأمین آب صنایع و معادن ادامه داد: رسالت اجرای طرح نمک‌زدایی و اجرای خط چهارم طرح ملی انتقال آب از دریای عمان به استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی را بر عهده دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار نیز با اشاره به بحران آب و لزوم تامین آب جهت صنایع که بتوانند با حداکثر ظرفیت فعالیت کنند افزود: ما آمادگی کامل جهت انعقاد توافقنامه همکاری را داریم و امیدواریم این اتفاق اثربخشی خوبی در تامین آب، زمینه سازی ایجاد اشتغال و تولید ثروت مردم را فراهم کند.

امیر مقدم ابراز امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک با حضور وزیر صمت و مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی این توافق نامه به منصه ظهور برسد.

وی بیان کرد: هم اکنون محدوده منطقه آزاد با مشکلات زیادی درخصوص آب آشامیدنی مواجه هست و نیاز است هر چه سریعتر آب مردم ساکن و مراکز تجاری و اقتصادی و تولیدی بصورت شبانه روزی تامین شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار