استقبال بی نظیر از چهارمین جشنواره ترکیبی انار و خرما خاوران + تصاویر

چهارمین جشنواره انار و خرما شهرخاوران به عنوان جشنواره ترکیبی از محصولات مناطق گرمسیری و سردسیری با استقبال ویژه از سوی گردشگران استان فارس رو به رو شد.

این جشنواره به همت تشکل‌های مردمی و با همکاری ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهرخاوران و سایر ادارات و مسئولان این شهر و با حمایت اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان خفر برگزار شد.

ابوذر قاسمی دبیر ستاد برگزاری چهارمین جشنواره انار و خرما خاوران اظهار داشت: بیش از ۳۰ غرفه در این جشنواره محصولات متنوع و ارگانیک در حوزه خرما و انار را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

او اضافه کرد: در این رویداد گردشگری و اقتصادی که به منظور معرفی ظرفیت‌های مختلف و ارائه محصولات کشاورزی و طبیعی شهر خاوران برگزار شده بود، علاوه بر ارائه محصولات ارگانیگ و طبیعی، برنامه‌های جنبی از جمله اجرای بازی‌های بومی محلی، تجمع خودرو‌های کلاسیک، همایش دو چرخه سواری، بازدید از کوچه باغ ها، بافت تاریخی و بومگردی نیز به اجرا درآمد.

در آیین آغاز به کار این جشنواره، دکتر رشیدیان نماینده معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دکتر فرخ زاده معاون گردشگری استانداری فارس، دکتر رضایی نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، دکتر روانشاد معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی وگردشگری فارس، براکه فرماندار خفر و جمعی از مسئولان محلی شهرستان خفر و شهر خاوران حضور داشتند.

لازم به ذکر است این جشنواره یک روزه بیش از ۴ هزار بازدید کننده داشت که مشاهده پلاک‌های مختلف بیانگر حضور گردشگران از سراسر استان و حتی استان‌های همجوار بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.