جبهه جهانی خدمت رسانی برخاسته از جهادگران است

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در جمع جهادگران خوزستان گفت: جبهه جهانی خدمت‌رسانی برخاسته از جهادگران و نسلی است که مقام معظم رهبری فرمودند؛ به عنوان نسل سرنوشت ساز در نبرد تمدنی بزرگ نقش آفرین هستند.

سردار سرتیپ دوم محمد زهرایی گفت: هر کجا هر فعالیت و اقدامی می‌خواهد صورت بگیرد قطعاً رد پای جهادگران به صورت مستقیم و مستمر نقش آفرین در آنجا دیده می‌شود جبهه جهادی جهانی خدمت رسانی برخاسته از اراده‌های پولادین جهادگران و نسلی که مقام معظم رهبری فرمودند نسل سرنوشت ساز هستند، در نبرد تمدنی بزرگ بین جبهه حق و استکبار نقش آفرین هستند.

سردار زهرایی گفت: خوزستان ۸ سال در مقابل یک رژیم تا دندان مسلح که توسط ۶۰ کشور حمایت می‌شد از کیان، ناموس، وطن، مقاومت و دفاع کرد، شایسته بهتر از این‌ها می‌باشد.

او دامه داد: خوزستان منابع طبیعی زیرزمینی و رو زمینی، انسانی زیادی دارد. حق نیست که در فقر و محرومیت باشد بیشتر و بهتر از این باید به مردم خوزستان رسیدگی کرد اگر کوتاهی صورت گرفته باید جبران شود.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور بیان کرد: بخشی از موضوعات در محرومیت زدایی مثل تامین آب شرب و آبخیز شدنی است، اما بیش از این و بیشتر باید سرمایه‌گذاری کلان انجام شود و به اقتصاد منطقه رسیدگی شود.

سردار زهرایی اظهار داشت: به عنوان بسیج سازندگی اعلام آمادگی می‌کنیم هر کجا که استانداری خوزستان جهت ارتقا و محرومیت زدایی و پیشرفت منطقه‌ای با ظرفیت گروه‌های جهادی اقدام کنین، ما در کنارشان هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.