۱۳ آبان فرصتی برای ادای تکلیف در مقابل جریان استکبار است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان فرصتی است که تکلیف خودمان را در مقابل جریان استکبار ادا کنیم.

رضا شریفی در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی مراسم یوم الله ۱۳ آبان، بر حضور کیفی و کمی همه اقشار مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی تاکید و اظهار کرد: در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان نفرت از اسرائیل و جنایاتش باید نمود و ظهور عینی پیدا کند و این پیام به تمام جهانیان مخابره شود.

وی افزود: راهپیمایی ۱۳ آبان فرصت مغتنمی است که تکلیف خودمان را در مقابل جریان استکباری ادا کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و بمباران مناطق مسکونی و نسل کشی، فضای مقدس جریان ضد استکباری را در همه آحاد و اقشار خصوصاً مسلمین جهان ایجاد کرده که این فضا را باید قدر بدانیم و از این ظرفیت بزرگ برای ایجاد یک جبهه پشتیبانی نرم بر علیه رژیم غاصب استفاده کنیم.

وی بیان کرد یوم الله ۱۳ آبان فرصت بسیار مغتنمی است که بتوانیم یک انسجام بی‌نظیر علیه این استکبار جهانی و حامیانش شکل دهیم و این مهم دست یافتنی است.

شریفی با تاکید بر اینکه متناسب با فضای موجود باید کنشگری میدانی مان را افزایش دهیم، افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری فرق بین حق و باطل روشن شده، اما صهیونیست‌ها استاد جنگ روانی هستند و بیش از ۷۰ سال علاوه بر جنگ نظامی، جنگ روانی هم راه انداخته‌اند و با استفاده از این ترفند مزیتی در همه رسانه‌ها برای خود به راه انداخته اند که این موضوع ما را بر آن می‌دارد که در این حوزه بیشتر تلاش کنیم.

وی خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت همه اقشار، تریبون‌ها، ظرفیت نماز جمعه و جماعت و رسانه‌ها برای محکوم کردن این جنایات استفاده کنیم و زمینه سازی برای حضور حداکثری همه آحاد جامعه داشته باشیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان به عنوان یکی از اولویت‌های کمپانی‌های خبری معاندین است و همواره از انسجام و اتحاد مردم نگران هستند لذا باید از همه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی در اختیار استفاده کنیم تا شهر‌ها و مناطق استان رنگ و بوی قدس و مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی بگیرد و شاهد حضور حداکثری پیر و جوان، شیعه و سنی در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار