بهره گیری از منابع انسانی متخصص در حوزه‌های مختلف

با بهره گیری از توان تخصصی جوانان می‌توان در مسیر و تجربیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با همدلی و اتحاد در جهت پیشرفت کشور گام برداشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، با اشاره به اینکه در سایه خودباوری و توجه ویژه به منویات رهبر معظم انقلاب، کار‌های بزرگی را می‌توان به دست نسل جوان رقم زد، گفت: این نمایشگاه فرصت بسیارمناسبی است تا با تامل در مسیر و تجربیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با همدلی و اتحاد در جهت پیشرفت کشور با گام برداشت.


مهران زینلیان با اشاره به اینکه یکی از شاخصه‌های اصفهان، منابع انسانی متبحر و متخصص در حوزه‌های مختلف است، گفت: امیدواریم ظرفیت‌های استان اصفهان بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد و مردم استان از تلاش‌های عالمانه و مجاهدانه قرارگاه خاتم‌الانبیا به بهترین نحو بهره‌مند شوند.


زینلیان با اشاره به اینکه اصفهان پس از تهران بیشترین سهم از تولید منابع کشور را دارد، افزود: براساس آمار منتشر شده متاسفانه استان اصفهان کمترین پشتیبانی مالی در طرح‌های عمرانی از منابع دولتی را داشته که خود جای تامل دارد.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه طرح‌های متعدد استان در حوزه‌های مختلف نیازمند پشتیبانی است است، گفت: اگر این طرح‌ها به بهره برداری برسند نه تنها مردم اصفهان که ساکنان فلات مرکزی کشور نیز از آن منفعت خواهند برد.
نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا از ششم تا دهم آبان ماه در دانشگاه صنعتی اصفهان دایر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.