امکان افزایش تعداد واحدهای روستایی مشمول وام ۳۵۰ میلیون تومانی

معاون بنیاد مسکن گفت: ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی نیازمند پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی هستند که امکان دارد تعداد واحدها افزایش یابد.

جودی معاون بازسازی بنیاد مسکن گفت:  پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی در هیئت دولت به تصویب رسیده اما هنوز پرداخت آن ابلاغ نشده است که با پرداخت آن  به زودی شاهد تسریع در روند اجرای مقاوم سازی و نوسازی واحدهای مسکن روستایی خواهیم بود.

وی ادامه داد: بررسی های میدانی و گزارشات حاکی از آن است که افزایش تسهیلات مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی به طور قطع نقش موثری در کاهش میزان خسارت های ناشی از سیل و زلزله دارد.

او گفت: در سال گذشته برای تصویب  و ابلاغ تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومان با مشکلات و مراحل اداری بسیار زیادی روبرو بودیم و همین امر باعث شد که از هدف گذاری نوسازی  ۲۰۰ هزار واحد  مسکونی عقب بمانیم اما امیدوار هستیم که امسال با تصویب و ابلاغ  زودتر این مصوبه بتوانیم متقاضیان چشم انتظار تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی را پاسخ گو باشیم.

در همین رابطه هم رضایی عضو کمسیون عمران به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پرداخت این تسهیلات  نقش بسیار موثری در رونق روستاهای کشور دارد و باعث می شود که روستاییان برای نوسازی واحدهای خود امیدوار شوند.

گفتنی است در حال حاضر ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی در روستاهای کشور نیازمند پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی هستند که امکان دارد تعداد  واحدهای مشمول افزایش یابد.

برچسب ها: وام مسکن ، تولید مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.