فرمانده پدافند هوایی شمال‌شرق:

علت ناکامی دشمن وحدت نیروهای مسلح است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای پدافند هوایی شمال شرق گفت: مهمترین علل ناکامی دشمن، وحدت نیروهای مسلح است، در حالیکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره تلاش می‌کنند که منافقانه در بین نیروهای مسلح تفرقه ایجاد کنند.

امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی روز سه‌شنبه در همایش سیاسی فرماندهان و افسران ارشد یگان‌های پدافند هوایی ارتش در خراسان رضوی گفت: دشمنان باید بدانند که ارتش، سپاه پاسداران و مجموعه نیروی انتظامی دست در دست هم به اتحاد و یکپارچگی کامل رسیده اند و امروز ارتش ولایت مدار در رکاب فرمانده کل قوا خدمتگزار مردم و در برابر هجمه‌های سنگین نرم و سخت دشمنان داخلی و خارجی همچون سد محکمی ایستاده اند.

وی در ادامه بیان کرد: نیرو‌های مسلح ایران با آمادگی کامل کوچک‌ترین تهدید و حماقت از سوی دشمنان را سخت و دندان‌شکن پاسخ خواهند داد و این آمادگی، توان و قدرت همواره و در همه جا مثال زدنی است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای پدافند هوایی شمال شرق کشور تصریح کرد: هیچ قدرتی در دنیا نمی‌تواند اراده خود را به ملت ایران تحمیل نماید، بلکه این ملت با تکیه بر توان نیرو‌های مسلح، قدرت خود را به دشمنان ایران و اسلام دیکته می‌کند.

وی بیان کرد: امروز و در برهه حساس کنونی نیرو‌های مسلح کشور در سایه رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب با اقتدار و توان بالایی در حفاظت از آب و خاک این کشور می‌کوشد و اجازه نخواهند داد که کوچکترین خدشه‌ای به آرمان‌های این نظام مقدس وارد شود. به گفته وی، نیروی قهرمان پدافند هوایی نیز در تمام نقاط کشور با حضور هوشمندانه و مقتدرانه خود سراسر آسمان ولایت را حفاظت و حراست می‌کند.

امیر معصومی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح حامی ثبات و امنیت منطقه هستند، اظهار کرد: نیرو‌های مسلح همواره در کنار مردم حضور دارند و در مسیری که خواست مردم است به عنوان نیروی مسلح مردمی از امنیت کشور دفاع می‌کنند.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای پدافند هوایی شمال شرق بیان کرد: همه ما در هر پست و مقامی که هستیم باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و رهنمود‌های مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم، تا بتوانیم از پیچ‌ها و موانعی که در سر راه خود داریم با سربلندی بیرون بیاییم.

وی افزود: امروزه امنیت و قدرت دفاعی ایران پایدار و مثال‌زدنی است و این واقعیت را دشمنان مدام به زبان می‌آورند و لذا می‌طلبد که برای حفظ این شرایط، از راه و روش شهدا پیروی کنیم.

امیر معصومی با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران با تکیه بر شعار ما می‌توانیم که امام خمینی (ره) به این ملت هدیه داد، توانست تحریم‌های دشمن را خنثی کند، گفت: امروز ایران اسلامی کشوری مقتدر و تعیین کننده در منطقه و جهان است که همه سیاست‌های نظام سلطه در سراسر جهان را با چالش جدی مواجه کرده است.

همایش یک روزه سیاسی فرماندهان و افسران ارشد یگان‌های پدافند هوایی ارتش در خراسان رضوی به میزبانی پدافند هوایی شمال شرق کشور برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.