در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

میزان آمادگی استانداری تهران در برابر زلزله و شرایط بحرانی

فخاری درباره آمادگی استانداری تهران در برابر زلزله و شرایط بحرانی توضیح داد.

فخاری استاندار تهران در ارتباط با آمادگی شهر تهران در مواجه با بحران اظهار کرد: این اتفاق که بحران در مسیر و یا در دسترس است ۲ موضوع مختلف را نشان می‌دهد.

وی گفت:‌ ما برای هر وضعیتی که امکان دارد در آینده برای تهران پیش آید و تبدیل به بحران هم حتی اگر نشود باید  آماده باشیم. هر مولفه‌ای که ساز و کار مسائل زیست بوم را دارد اگر به آن رسیدگی نکنیم و آمادگی برای آن نداشته باشیم به بحران تبدیل می‌شود.

 استاندار تهران  در ارتباط با آمادگی برای زلزله در تهران گفت: در حوزه زلزله هم بالاخره این فعالیت‌های زمین ساختی و مسائل از این قبیل طبیعی است که باید ما را در امادگی لازم نگهدارد و امکانات و وسائل لازم را برای هر شرایطی آماده و تهیه کنیم. آموزش‌هاي لازم را در بخش‌های مختلف داشته باشیم  و در کل تجهيزات و امکاناتی که لازم داریم را یا به عبارتی حداقل‌ها را تهیه کنیم.

فخاری ادامه داد:‌طرح‌های مانوری که تقریبا دوستان و همکاران در بخش‌های مختلف و در شهرستان و بخش‌های دولتی و غیر دولتی دارند در حال انجام است و به تعبیری اکنون در حال تمرین هستیم که اگر روزی موضوعات ما تبدیل به بحران شود در آن شرایط بتوانیم بهترین تصمیم را بگیریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار