تخصیص ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای مسکن نیازمندان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات نفت در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ برای احداث مسکن نیازمندان در سطح استان تخصیص یافت.

فرشید ریاحی سامانی در خصوص نحوه اجرای مصوبات دور اول سفر رییس‌جمهور به این استان گفت: برای جذب این اعتبار تیمی متشکل از حوزه معاونت عمرانی استانداری و کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تشکیل شد و شیوه‌نامه فرآیند اجرایی آن تدوین و به شهرستان‌ها ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: فهرست‌های اولیه هر شهرستان ارسال و پالایش متقاضیان براساس شیوه‌نامه توسط این تیم در حال انجام است و توزیع شهرستانی اعتبارات با ابلاغ معاون عمرانی استاندار انجام و در حال بررسی و تایید نهایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری همچنین از اختصاص هزار میلیارد ریال اعتبار جهت بازنگری و اجرای طرح‌های هادی روستایی خبر داد و گفت: تاکنون از این مبلغ ۲۳۰ میلیارد ریال به استان تخصیص یافته و انتخاب پیمانکار انجام و عملیات اجرایی آغاز شده است.


بیشتر بخوانید


ریاحی تصریح کرد: یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیز به منظور سند توسعه شهرستان کوهرنگ از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور، استان و بنیاد علوی در نظر گرفته شده که از این مبلغ هفت میلیارد تومان تخصیص و مراحل انتخاب پیمانکار انجام و عملیات طرح‌های هادی روستایی وارد مرحله اجرا شده است.

وی یادآور شد: ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیز از محل سازمان برنامه و بودجه کشور و استان به نسبت مساوی در سال‌های ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳ برای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در نظر گرفته شده است که تا امروز ۱۷۰ میلیارد ریال آن تخصیص و مراحل انتخاب پیمانکار انجام و عملیات اجرایی شروع شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار