بازدید معاون قضایی دادستان کل کشور از کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶

جمادی با بیان اینکه افزایش ظرفیت و فضای فیزیکی کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ ضروری است، گفت: تدابیر لازم برای رفع مشکلات مددجویان اندیشیده شد .

صبح امروز همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به استان کرمان معاون قضایی دادستان کل کشور به همراه معاون حقوق عامه دادستانی مرکز استان کرمان و سایر مسئولان قضایی و اجرایی از مرکز ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر استان کرمان بازدید کردند.

علی جمادی در این بازدید گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی برای تأمین حداقل امکانات مورد لزوم و امکانات بهداشتی و رفاهی کمپ نگهداری و بازپروری ماده ١۶ قانون مبارزه با مواد مخدر نسبت به بازدیدی که پیش از این در تابستان از این مرکز داشتیم، صورت گرفته است. 

او در خصوص هماهنگی با رئیس قوه قضاییه و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای تأمین اعتبار و رفع مشکلات این مرکز در زمینه تعمیر ساختمان، اصلاح زیرساخت، ایجاد مرکز غربالگری و افزایش امکانات قول مساعد داد و افزود: این کمپ از دلیل زیر ساخت نیاز به اصلاح دارد و با توجه به وسعت استان کرمان و تعداد بالای پذیرشی که در این مرکز وجود دارد، توسعه این کمپ ضرورت دارد.

معاون قضایی دادستان کل کشور از مسئولان بهزیستی استان درخواست کرد: برای ساماندهی و درمان معتادان متجاهر زن فضای فیزیکی مجزایی ایجاد و در خصوص ساماندهی زنان متجاهر نیز در اسرع وقت اقدام گردد.

او راه اندازی مکانی برای نگه داری و بازپروری زنان متجاهر و جمع آوری آنان را در کاهش وقوع برخی جرائم از جمله سرقت‌های خرد بسیار موثر دانست و بیان کرد: لازم است تمامی دستگاه‌ها در بهبود وضعیت این مرکز و مراقبت بعد از خروج این افراد مشارکت با دستگاه قضایی همکاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.