مقاومت فلسطینیان برگ زرینی درتاریخ ثبت کرد/لزوم حضور باشکوه در راهپیمایی ۱۳آبان

شورای هماهنگی نهاد‌های حوزوی در بیانیه‌ای آورد: مقاومت مقتدرانه و شهادت طلبانه مردم و رزمندگان فلسطین، برگ زرینی را در تاریخ اسلام و معاصر ثبت کرد و بار دیگر عظمت اسلام ومسلمین را که متکی بر ایمان به خداوند عزیز است به جهانیان نشان داد.

شورای هماهنگی نهاد‌های حوزوی در بیانیه‌ای در خصوص ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی که به امضای آیت الله علیرضا اعرافی رئیس این شورا رسیده، آورده‌است: ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، فرصتی تاریخی جهت بازنمایی گفتمان استکبار ستیزی و طنین شعارمرگ برآمریکاست. این روز که مصادف است با سه مقطع مهم تاریخی در سال‌های ۱۳۴۳ (تبعید حضرت امام خمینی رحمه الله به ترکیه)، ۱۳۵۷ (کشتار وحشیانه دانش‌آموزان) و ۱۳۵۸ (تسخیر لانه جاسوسی آمریکا)، از این روی به نماد عزت، مقاومت، دشمن‌شکنی و استکبارستیزی ملت ایران و سرشکستگی و خفت و خواری دشمنان این مرز و بوم تبدیل شده‌است.

بیانیه حاکیست: امروز به حمد الهی ملت‌های ستمدیده و زیر سلطه استکبار جهانی و اسراییل غاصب به ویژه فلسطین عزیز، با تأسی از انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران بیدار شده و برای به دست گرفتن سرنوشت خود، خیزش عظیمی را جهت براندازی نظام سلطه و ایجاد نظم نوین جهانی شکل داده اند.

در ادامه بیانیه آمده است: حوزه‌های علمیه، ضمن پاسداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های شهیدان انقلاب اسلامی و آحاد ملت بصیر ایران در عرصه‌های نبرد با آمریکا و استکبار جهانی، بر مقاومت ملل مسلمان در برابر آمریکا و اسراییل غاصب و پای بندی به آرمان‌های انقلاب با پیروی از رهنمود‌های حضرت امام خامنه‌ای تاکید کرده و از عموم ملت ایران به ویژه طلاب، دانشجویان و دانش آموزان عزیز می‌خواهد بار دیگر با حضور پرشور و انقلابی خود در آیین بزرگداشت ۱۳ آبان و محکوم کردن جنایات آمریکا و اسرائیل و استکبار جهانی، دشمنان اسلام را مایوس و نور امید را در دل مستضعفان و مردم مظلوم فلسطین برافروزند.

بیانیه در پایان آورده‌است: همچنین از عموم روحانیون، طلاب و فضلا و نیز مردم انقلابی قم دعوت می‌شود تا با حضور پرصلابت خود در مراسم باشکوه یوم الله ۱۳ آبان که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و اسراییل قاتل بکوبند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار