نشست تبیینی عملیات طوفان الاقصی در دانشگاه آزاد برگزار شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد از برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی طوفان الاقصی خبرداد.

محمد رضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: این نشست با سخنرانی علیرضا سلطان شاهی و جمعی از صاحب‌نظران و دانشجویان برگزار شد و ضرورت این مهم زمانی آشکار می‌شود که تمایزافکنی بین جریان اصلی مقاومت و جریان‌های رادیکال و افراطی صورت پذیرد.

او افزود: امروز با توجه به تجربه‌ای که در جریان مقاومت فلسطین مشاهده می‌شود، زمینه نظریه پردازی مقاومت اسلامی تسهیل شده و این جریان دست کم از چهار بُعد فلسفی، فقهی، اخلاقی و جامعه‌شناختی تشکیل شده است؛ در چنین صورتی ما به تبیین صحیحی از عملیات مقاومت در جهان اسلام و مقاومت فلسطین می‌رسیم.

دهقانی اشکذری بیان کرد: خدای متعال در قرآن کریم وعده یاری مومنین را داده است و ما می‌دانیم که نصرت الهی برای نیرو‌های مقاومت امری قطعی است.

او اظهار داشت: داشتن قدرت تولید برنامه و غافلگیری دشمن، هدفمندبودن، داشتن قدرت نظامی، هراس نداشتن از مرگ و شهادت طلب بودن از جمله ویژگی‌های کسانی است که می‌توانند آینده فلسطین را رقم بزنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد خاطر نشان کرد: مظلومیتی که بر اساس حق، عدل، ایستادگی و مقاومت به وجود آمده باشد، بغض حق، سازنده و رهایی بخشی را ایجاد می‌کند که تبدیل به یک حرکت در راستای حق و عدالت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار