در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

مهارت آموزی به بیش از یک میلیون و ۴۵۰ هزار سرباز

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی نیرو‌های مسلح گفت: از ابتدای فعالیت قرارگاه مهارت آموزی بیش از یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر از سربازان مهارت کسب کردند.

سردار سرتیپ پاسدار محمد جواد زاده کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سالیانه بیش از ۳۵۰ هزار نفر از جوانان برای نقش آفرینی موثر در زمینه امنیت و دفاع از کشور وارد مجموعه نیرو‌های  مسلح می‌شوند.

سردار زاده کمند اظهار کرد: یکی از قدامات موثری که در نیرو‌های مسلح بر اساس تدبیر فرمانده معظم کل قوا انجام گرفته توانمند سازی جوانان در طول مدت خدمت سربازی است که در شش سال و نیم گذشته که قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح کار خود را آغاز کرده بیش از یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر از سربازان تحت پوشش مهارت‌های عمومی و مهارت تخصصی قرار گرفتند.

وی گفت: مهارت‌های عمومی شامل مهارت‌های امداد و نجات، سبک زندگی، کسب و کار، سواد رسانه و امور مالی می‌شود و ۶۰۰ مهارت تخصصی را شناسایی کردیم که در کنار مهارت‌های عمومی به سربازان آموزش داده می‌شود.

سردار زاده کمند اظهار کرد: ۲۸۰۰ نفر از کارکنان نیروهای مسلح به عنوان مربیان سربازان انتخاب شده‌اند تا مهارت‌های عمومی و تخصصی به سربازان آموزش داده شود.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار