رئیس جمهور مطرح کرد

کردستان، استان ایثارگران، شهدا، مفاخر و چهره های ماندگار / تکمیل طرح های مصوب دور اول سفر در دستور کار

به گفته رئیس دولت سیزدهم، کردستان استان ایثارگران، شهدا، مفاخر و چهره های ماندگار ایران زمین است.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در بدو ورود به فرودگاه سنندج در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌ها اظهار داشت: خرسندم از اینکه امروز در سنندج و کردستان استان و فرهنگ، استان وفاداری به انقلاب شکوهمند انقلاب و استان ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان هستم. 

وی افزود: برای همه خانواده شهدا و ایثارگران ادای احترام می‌کنم، بزرگانی که امنیت استان مرهون تلاش آنهاست و مردان و زنانی که کردستان را حفظ کردند و از لوث گروهک‌ها پاک کردند.

رئیس جمهور با بیان اینکه امنیت امروز این استان را مرهون تلاش،‌مجاهدت و خون پاک شهدا و مردان و زنانی که این استان را از لوث وجود گروهک‌ها پاکسازی کردند، تاکید کرد: امروز در استان کردستان هم وحدت و انسجام داریم و هم امنیت که زمینه توسعه‌یافتگی این استان است.

هدف از سفرهای دور دوم تکمیل طرح‌های مصوب سفرهای دور نخست است

رئیسی اضافه کرد:در دور نخست سفرهای استانی،‌ ضرورت‌های استان کردستان شناسایی و روند اجرایی شدن کار در جای‌جای استان آغاز شد.

وی گفت: گزارشات حاکی از آن است که بسیاری از طرح‌های مصوب‌شده سفر نخست، اجرایی شده است. به مردم عزیزم اعلام می‌کنم به دست توانای جوانان و مدیران شما،‌ بخش قابل توجهی از این طرح‌ها عملیاتی شده است.

رئیس جمهور هدف از دور دوم سفرهای استانی را اطمینان از عملیاتی شدن و تکمیل طرح‌های مصوب سفرهای دور نخست اعلام کرد.

رئیس جمهور صبح پنجشنبه در بدو ورود به سنندج در فرودگاه این شهر، مورد استقبال نماینده ولی فقیه در کردستان، استاندار و جمعی از مسئولین استانی قرار گرفت.

رئیس دفتر رئیس جمهور، معاون اجرایی و وزرای کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیرو، میراث فرهنگی و گردشگری، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و رییس بنیاد مسکن رئیس جمهور را در سفر به استان کردستان همراهی می‌کنند.

حضور در مراسم بهره برداری از راه آهن سنندج - همدان، افتتاح فرودگاه سقز، دیدار مردمی در سنندج، دیدار مردمی در بانه، دیدار با روحانیون، فعالان اقتصادی و نشست خبری از جمله برنامه های دکتر رئیسی در سفر به کردستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.