افتتاح یک داروخانه در کیانشهر بخش طغرالجردِ کوهبنان

نخستین داروخانه بخش خصوصی با حضور مسئولان در کیانشهر بخش طغرالجردِ کوهبنان به بهره برداری رسید.

نخستین داروخانه بخش خصوصی در کیانشهر بخش طغرالجرد با حضور نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار کوهبنان، امام جمعه بخش طغرالجرد، سرپرست معاونت فرماندار و مشاور، بخشدار و شهردار طغرالجرد، رئیس شبکه بهداشت و درمان، رئیس شورای شهر کیانشهر و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرای شهرستان به بهره برداری رسید.

 در این مراسم نماینده مردم زرندو کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از آغاز فعالیت داروخانه خصوصی در بخش طغرالجرد گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی‌ها و پیگیری‌های مستمر صورت گرفته، شرایط برای فعالیت بخش خصوصی در بحث داروخانه در بخش فراهم آمد.

عفت شریعتی کوهبنانی با بیان این که موضوع بهداشت و درمان یکی از ضروری‌ترین نیاز‌های مردم است، افزود: خوشبختانه با برنامه ریزی‌ها و سیاست‌های سنجیده دولت در بحث بهداشت و درمان شاهد اقدامات بسیار مثبت و ارزنده‌ای در این بخش هستیم که امیدواریم تداوم یابد.

وی با اشاره به مزیت‌های راه اندازی داروخانه جدید در بخش طغرالجرد تصریح کرد: دسترسی بیشتر و آسان‌تر به دارو‌های مورد نیاز برای درمان، یکی از درخواست‌های به حق مردم این بخش بود که خوشبختانه با راه اندازی این داروخانه تا حد زیادی به این درخواست پاسخ داده شده است.

شریعتی کوهبنانی تاکید کرد: نعمت سلامتی و امنیت بسیار ارزشمند است؛ در حالی که پزشکان آینه دار طب ابو علی سینا هستند.

شریعتی بیان داشت: در شرایط فعلی باید آرامش مردم در ابعاد مختلف تامین شود، چون دشمنان از اقتدار و عزت ایران اسلامی هراس دارند.

فرماندار کوهبنان نیز گفت: داروخانه قدیم بخش طغرالجرد بالغ بر ۲۴ سال فعالیت داشت و حدود یک سال داروخانه در مرکز جامع سلامت بود که از سال قبل زیر مجموعه بیمه سلامت قرار گرفته است.

مجید توکلی افزود: در حال حاضر داروخانه جدید بخش طغرالجرد افتتاح می شود تا به صورت منظم و مستمر به مردم منطقه و روستا‌های اطراف خدمت رسانی کند.

وی ابراز داشت: این داروخانه علاوه بر بخش طغرالجرد مناطق سیریز و شعبجره و روستا‌های تابعه را تحت پوشش قرار می‌دهد.

فرماندار کوهبنان ابراز امیدواری کرد، روند خدمات بهداشت و درمان همچنان تداوم یابد تا شاهد روزی باشیم که مردم برای تهیه دارو‌های موردنیاز خود مجبور به سفر‌های غیرضروری به شهرستان‌های مجاور و مرکز استان نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار